AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Bahh, hadde vel sagt til meg selv at jeg aldri skulle lage en tråd som dette, men jaja Dette ble litt langt, og beklager for overanalyseringen min. Jeg har ikke så mye datingerfaring! Var ute med noen venner forrige uke, og der var det en jeg har kjent til i noen år. Vi har vel egentlig bare vært bekjente. Jeg syntes han var kjekk, og vi endte med å kline, han fikk nummeret mitt. Dagen etter traff vi hverandre for en kaffe men via felles venner (ikke en date). Han sendte meg melding senere på kvelden, hvor det ble litt flørting og vi avtalte å se film hos han dagen etterpå (han har en unge, så måtte komme da h*n hadde lagt seg). Veldig koselig filmdate. Ja, vi endte opp med å ha sex, og ja, det var nok litt tidlig (men ikke noe jeg angrer på, det var veldig bra). Han lurte også på hva jeg skulle dagen etterpå, men da hadde jeg planer. Fikk koselig melding da jeg kom hjem, og han sendte noen meldinger til meg dagen etterpå. Jeg spurte om når vi skulle henge neste gang, og vi avtalte sånn halvveis 3-4 dager etterpå. Det var litt sms-utveksling på kvelden denne dagen, så ble det plutselig litt stille, men jeg vet at han hadde noen travle dager også. Jeg sendte en melding på kvelden et par dager etter daten, og fikk svar. Jeg svarte på den, men fikk ikke noe svar tilbake. Fikk en snap dagen etterpå, men det føltes som en fellessnapp som jeg ikke gadd å svare på. Så kom dagen da vi hadde en slags avtale, jeg sendte sms og spurte om det ble noe av. Da sa han at det var noe han måtte gjøre på kvelden og at han følte det ble litt dumt hvis jeg skulle kjøre ut til ham bare for et par timer. Han foreslo ikke noe nytt tidspunkt. Et par timer hadde gått helt greit for meg. Hvis han virkelig hadde vært interessert så hadde vel et par timer vært bedre enn ingenting? Jeg svarte bare at det var greit, og at han fikk heller foreslå en annen dag hvis han fortsatt var keen på å treffes. Han sa han fortsatt ville, men at han var dårlig på å prioritere. For meg lyser det da at han har mista interessen. Svarte bare at det hadde vært kjekt å treffes igjen om han har lyst, men at det er greit hvis han ikke har lyst heller. Forventet ikke noe særlig svar på dette da jeg antok at han nå hadde fått veien sin "ut". Fikk et svar om at han ofte prioriterer andre ting enn å være sosial. Dette gadd jeg ikke å svare på; liker man noen så klarer man å ofre litt av fritidsaktivitetene sine for å treffe en person. Hvorfor er hans tid viktigere enn min? Jeg fikk en mld av han litt senere på kvelden som jeg heller ikke gadd å svare på. Følte det var litt sånn "dårlig samvittighet"-mld. Tenkte at det nå var over, men plutselig tikket det inn en melding på ettermiddagen dagen etterpå (i går). Han spurte om hva jeg hadde vært ute på den dagen. Endte opp med å svare ham, og det ble litt sånn halvveis flørting. Et problem er at han bruker jo timevis på å svare tilbake. Siste svaret sendte jeg i 21-tiden i går kveld, fikk svar i ettermiddag. Jeg har ikke svart. Jeg blir sliten av dette. Hvis han vil noe med meg så syns jeg det er hans tur til å spørre om jeg vil finne på noe. Egentlig vil jeg jo bare være direkte og si at jeg liker ham, men så skal man jo ikke virke desperat og bla bla bla (og det er jo syyykt tidlig i datingprosessen også). Skjønner bare ikke hva han vil med meg? Dårlig samvittighet for at han ditcha meg? Eller overdriver jeg og har altfor dårlig tid? På forhånd takk for svar Venninnene mine er nok litt lei maset mitt nå, haha. Anonymkode: 9919c...512
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Høres ikke interessert ut. Fellesnevneren til alle mine venninner som har gått inn i et forhold med datene sine er at mennene var super interessert fra dag 1. De snappet, tekstet og prioriterte å møte mine venninner så ofte som mulig. Har snakket med noen av gutta i ettertid og de har sagt at de skjønte med en gang at dette kom til å bli et forhold og at de var investert fra dag 1. Ingen av venninnene mine trengte å være usikre, sitte å vente på svar, og ha alle disse usikre tankene som du har nå. Om det kom travle perioder ble de fortsatt prioritert og ting ble ordentlig forklart så det ikke var noe tvil. De som har forblitt dater er de som bruker lang tid på å svare, de som avlyser møter, de man sitter å er usikker på hva vil fordi de bruker lang tid på å svare, plutselig hører du ikke noe fra dem, de tar sporadisk kontakt og der man selv lar vær å svare på visse ting fordi man blir usikker over oppførselen hans og får sånn "dette gidder jeg ikke" følelse. Anonymkode: d5c5b...4a2 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Han er nok ikke interessert dessverre. Datet en gang en eldre fyr som hadde et barn. Han var helt lik som det der. Viste seg at han ikke var interessert i noe seriøst fordi han ikke ville at barnet skulle få noe stemor, så han ville bare ha litt sex og kos.... helt til han hadde fått dosen sin. Anonymkode: 84dd3...a7d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Takk for svar dere! Jeg tenker jo egentlig det samme. Jeg får begynne med å la være å svare på eventuelle meldinger han sender, gidder ikke kaste bort tiden min noe mer. Synd, for han virka som en flott fyr. Anonymkode: 9919c...512 1
Pinupgirl90 Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bahh, hadde vel sagt til meg selv at jeg aldri skulle lage en tråd som dette, men jaja Dette ble litt langt, og beklager for overanalyseringen min. Jeg har ikke så mye datingerfaring! Var ute med noen venner forrige uke, og der var det en jeg har kjent til i noen år. Vi har vel egentlig bare vært bekjente. Jeg syntes han var kjekk, og vi endte med å kline, han fikk nummeret mitt. Dagen etter traff vi hverandre for en kaffe men via felles venner (ikke en date). Han sendte meg melding senere på kvelden, hvor det ble litt flørting og vi avtalte å se film hos han dagen etterpå (han har en unge, så måtte komme da h*n hadde lagt seg). Veldig koselig filmdate. Ja, vi endte opp med å ha sex, og ja, det var nok litt tidlig (men ikke noe jeg angrer på, det var veldig bra). Han lurte også på hva jeg skulle dagen etterpå, men da hadde jeg planer. Fikk koselig melding da jeg kom hjem, og han sendte noen meldinger til meg dagen etterpå. Jeg spurte om når vi skulle henge neste gang, og vi avtalte sånn halvveis 3-4 dager etterpå. Det var litt sms-utveksling på kvelden denne dagen, så ble det plutselig litt stille, men jeg vet at han hadde noen travle dager også. Jeg sendte en melding på kvelden et par dager etter daten, og fikk svar. Jeg svarte på den, men fikk ikke noe svar tilbake. Fikk en snap dagen etterpå, men det føltes som en fellessnapp som jeg ikke gadd å svare på. Så kom dagen da vi hadde en slags avtale, jeg sendte sms og spurte om det ble noe av. Da sa han at det var noe han måtte gjøre på kvelden og at han følte det ble litt dumt hvis jeg skulle kjøre ut til ham bare for et par timer. Han foreslo ikke noe nytt tidspunkt. Et par timer hadde gått helt greit for meg. Hvis han virkelig hadde vært interessert så hadde vel et par timer vært bedre enn ingenting? Jeg svarte bare at det var greit, og at han fikk heller foreslå en annen dag hvis han fortsatt var keen på å treffes. Han sa han fortsatt ville, men at han var dårlig på å prioritere. For meg lyser det da at han har mista interessen. Svarte bare at det hadde vært kjekt å treffes igjen om han har lyst, men at det er greit hvis han ikke har lyst heller. Forventet ikke noe særlig svar på dette da jeg antok at han nå hadde fått veien sin "ut". Fikk et svar om at han ofte prioriterer andre ting enn å være sosial. Dette gadd jeg ikke å svare på; liker man noen så klarer man å ofre litt av fritidsaktivitetene sine for å treffe en person. Hvorfor er hans tid viktigere enn min? Jeg fikk en mld av han litt senere på kvelden som jeg heller ikke gadd å svare på. Følte det var litt sånn "dårlig samvittighet"-mld. Tenkte at det nå var over, men plutselig tikket det inn en melding på ettermiddagen dagen etterpå (i går). Han spurte om hva jeg hadde vært ute på den dagen. Endte opp med å svare ham, og det ble litt sånn halvveis flørting. Et problem er at han bruker jo timevis på å svare tilbake. Siste svaret sendte jeg i 21-tiden i går kveld, fikk svar i ettermiddag. Jeg har ikke svart. Jeg blir sliten av dette. Hvis han vil noe med meg så syns jeg det er hans tur til å spørre om jeg vil finne på noe. Egentlig vil jeg jo bare være direkte og si at jeg liker ham, men så skal man jo ikke virke desperat og bla bla bla (og det er jo syyykt tidlig i datingprosessen også). Skjønner bare ikke hva han vil med meg? Dårlig samvittighet for at han ditcha meg? Eller overdriver jeg og har altfor dårlig tid? På forhånd takk for svar Venninnene mine er nok litt lei maset mitt nå, haha. Anonymkode: 9919c...512 Det var tidlig med sex ja. Gratulerer du er billig. Du ødlegger for oss andre kvinner. Menn vil ikke gå inn i forhold med oss når de har billige damer de kan tømme seg i 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 3 minutes ago, Pinupgirl90 said: Det var tidlig med sex ja. Gratulerer du er billig. Du ødlegger for oss andre kvinner. Menn vil ikke gå inn i forhold med oss når de har billige damer de kan tømme seg i Jeg har sex når det passer meg og føles rett. Du ødelegger for kvinner ved å kalle andre kvinner billige. -TS Anonymkode: 9919c...512 17
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere! Jeg tenker jo egentlig det samme. Jeg får begynne med å la være å svare på eventuelle meldinger han sender, gidder ikke kaste bort tiden min noe mer. Synd, for han virka som en flott fyr. Anonymkode: 9919c...512 Mitt råd er å ikke rote deg borti menn med barn 🙄 De er sære og de verdsetter alenetid med hobbyer mer enn noe annet. Anonymkode: 84dd3...a7d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 Han vil ha sex med deg. Derfor sa han at det ikke var noe poeng at du kom til han bare for et par timer siden han skulle bort på kvelden. Han vil ikke noe mer, da hadde han ikke sagt at han var dårlig på å prioritere og alt det tullet der (for som du sier, liker man noen så prioriterer man) men syntes sikkert det er hyggelig å ha en sexvenninde han kan ha iblandt. Anonymkode: c4df5...81a 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 9 minutter siden, Pinupgirl90 skrev: Det var tidlig med sex ja. Gratulerer du er billig. Du ødlegger for oss andre kvinner. Menn vil ikke gå inn i forhold med oss når de har billige damer de kan tømme seg i Sorry as, jeg hadde sex med kjæresten første gang vi møttes og vi har vært sammen 3,5 år og forlovet oss i sommer De fleste forhold jeg kjenner til har faktisk startet med en one night stand som har blitt two night stands og mer. Anonymkode: c4df5...81a 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 Forresten er brukeren pinupgirl90 en mann bak jentenick, som ikke er her av andre grunner enn å sverte kvinner fordi han ikke får seg noe selv og er sur på alle som får seg noe. Anonymkode: c4df5...81a 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sex når det passer meg og føles rett. Du ødelegger for kvinner ved å kalle andre kvinner billige. -TS Anonymkode: 9919c...512 Drit i sånne svar, det er dessverre noen av disse brukerne her inne. Når det er sagt; Du ga han for mye på tekstmelding. Først spurte du om den første avtalen ble noe av, så sa du at han fikk foreslå en annen dag og SÅ skrev du at det hadde vært hyggelig å sees. Når han svarte med lunken interesse på den første meldingen, kunne og burde du trukket deg litt tilbake. I stedet gikk du etter han og la det helt over i hans hender. Jeg vet det er vanskelig å la være, og jeg har tidligere reagert slik du gjorde, men det funker sjelden (det vil si aldri). Har du sett noen av videoene til Matthew Hussey på YouTube? Han forklarer sånne ting veldig bra ☺️ Anonymkode: 3f45a...19c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #12 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sorry as, jeg hadde sex med kjæresten første gang vi møttes og vi har vært sammen 3,5 år og forlovet oss i sommer De fleste forhold jeg kjenner til har faktisk startet med en one night stand som har blitt two night stands og mer. Anonymkode: c4df5...81a Du er forsatt billig. Uavhengi om du ble kjærester med ham eller ikke Forresten at du kjenner noen få i vennekretsen din som ble sammen med et 1nightstand er ikke et argument. Det betyr liksom ikke at de fleste gjør det. Det er din lille vennegjeng😅 Anonymkode: 01c20...8b7 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forresten er brukeren pinupgirl90 en mann bak jentenick, som ikke er her av andre grunner enn å sverte kvinner fordi han ikke får seg noe selv og er sur på alle som får seg noe. Anonymkode: c4df5...81a Kg dektetiv spottet. Beklager men jeg er en dame:) Skaff deg et liv sis Anonymkode: 01c20...8b7 1
Gjest Minesveiper Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 (endret) Jeg synes en gjennomgående ting her inne på forumet er at flere av dere dater og bruker tiden deres på menn som ikke gjennomfører det man planlegger. Du burde ikke trenge å sende melding til han ts på dagen dere skal finne på noe for å høre om dere fremdeles skal treffe hverandre. "Jeg er dårlig på å prioritere". Javel, synd for han, da får han lære seg å prioritere før han får gå ut med deg igjen da. Jeg synes flere her inne er alt for myke. Dere kan faktisk forvente og stille visse krav til menns oppførsel. Når dere lar menn komme unna med dårlig og vag oppførsel lærer dere dem at det er greit å holde på slik de gjør. Hadde ikke giddet å bruke tiden min på slike. Endret 20. september 2017 av Minesveiper
_Mayhem_ Skrevet 20. september 2017 #15 Skrevet 20. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sex når det passer meg og føles rett. Du ødelegger for kvinner ved å kalle andre kvinner billige. -TS Anonymkode: 9919c...512 Enig, alle mine forhold har startet med ONS, at mannen blir forelsket om dama holder igjen ett vist antall kvelder tror jeg ikke noe på, av egen erfaring.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #16 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kg dektetiv spottet. Beklager men jeg er en dame:) Skaff deg et liv sis Anonymkode: 01c20...8b7 Jepp, and a damn damn good one Tar ikke feil og det vet du. Måtte du skrive den fra anonym så du kunne gi deg selv en like? Anonymkode: c4df5...81a 1
Sillyline Skrevet 20. september 2017 #17 Skrevet 20. september 2017 Det kan jo faktisk være at han er en veldig opptatt person, og derfor svarer sent. Eller så kan det være at han har fått seg noe, og ikke er interessert lenger. Men at han vil ha bittelitt kontakt for å eventuelt få seg noe igjen en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #18 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp, and a damn damn good one Tar ikke feil og det vet du. Måtte du skrive den fra anonym så du kunne gi deg selv en like? Anonymkode: c4df5...81a Må nesten si meg enig med ham. Du trenger et liv som skal leke politi på kg Anonymkode: c6e88...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #19 Skrevet 20. september 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg svarte bare at det var greit, og at han fikk heller foreslå en annen dag hvis han fortsatt var keen på å treffes. Du hadde sex første date, er needy, krever ingenting, legger deg flat.. Ingen utfording, kun kjedelig. Oppskriften på at en mann mister interessen. Anonymkode: 33a1f...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #20 Skrevet 20. september 2017 Er ikke for at man skal spille spill, men det er noe med at menn ser på damer de må kjempe litt for, som en utfordring. Jeg hadde ikke tenkt å date og sa det til han ( dønn ærlig på den ) men så bare ble han for det. Anonymkode: 51a14...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå