Gå til innhold

Jeg er redd for peniser

Fremhevede innlegg

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at kvinner flest mislikte peniser så mye. 

Anonymkode: f2381...148

Noen brukere på et forum skriver at de synes peniser er skumle/misliker dem = kvinner flest misliker peniser.

Logikk på høyt nivå dette.

Anonymkode: 285ce...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at kvinner flest mislikte peniser så mye. 

Uten for kg er det normalt at kvinner ikke misliker kuk på menn de synes er sexy. Så kvinner flest misliker ikke en kuk. Helt normalt å ikke vil se kuken til en fyr de ikke synes er hot. 

Endret av Axl Rose
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhuden er der av en grunn, for at menn skal være mer skånsomme i sengen (uten forhud blir penishodet desensivert), for at en skal slippe pinen av å kjenne på gnissingen av penishodet og sannsynligvis mye annet. 

"Gnissingen" av penishodet på omskjærte peniser er jo det som gjør sexen mye bedre. En helt glatt pølseskinnspenis gir ikke spesielt mye stimuli... 

Anonymkode: 530a3...0d7

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Gnissingen" av penishodet på omskjærte peniser er jo det som gjør sexen mye bedre. En helt glatt pølseskinnspenis gir ikke spesielt mye stimuli... 

Anonymkode: 530a3...0d7

Kvinnene som er i lag med menn med omskjærte peniser rapporterer lavere sexuell nytelse enn omvendt. Så der tar du feil. Jeg har hatt interesse av det her, fordi jeg synes omskjæring er en motbydelig praksis. Det skader også offrene psykisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...