Gå til innhold

Jeg er redd for peniser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært i et ordentlig forhold og har aldri hatt et ordentlig samleie. Jeg har derfor kun sett en penis to ganger i mitt liv. Hver gang har jeg blitt kvalm og noe redd. Jeg har fått en frykt for det, og skjønner ikke om dette er noe flere sliter med. Hva kan dette komme av? 

Alle innspill tas i mot med stor takk. 

Anonymkode: 6943a...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme reaksjon. Kanskje du tenner på kvinner?

Skrevet

Du kan jo snakke med en profesjonell, da. Er litt overdrevent å ha en frykt for en kroppsdel. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært i et ordentlig forhold og har aldri hatt et ordentlig samleie. Jeg har derfor kun sett en penis to ganger i mitt liv. Hver gang har jeg blitt kvalm og noe redd. Jeg har fått en frykt for det, og skjønner ikke om dette er noe flere sliter med. Hva kan dette komme av? 

Alle innspill tas i mot med stor takk. 

Anonymkode: 6943a...258

Hva er du redd for? At det skal gjøre vondt? At han skal bruke makt/voldta? Annet?

Anonymkode: c65a6...ef3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er du redd for? At det skal gjøre vondt? At han skal bruke makt/voldta? Annet?

Anonymkode: c65a6...ef3

Det er vel heller det at den er patriarkatets fremste våpen for å undertrykke kvinner og barn.

Anonymkode: c82bd...717

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller det at den er patriarkatets fremste våpen for å undertrykke kvinner og barn.

Tull. En penis i seg selv er fullstendig ufarlig. Det er ikke penisen som evt er farlig, men den den sitter på.

Anonymkode: c4a8e...d29

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tull. En penis i seg selv er fullstendig ufarlig. Det er ikke penisen som evt er farlig, men den den sitter på.

Anonymkode: c4a8e...d29

Som sagt, et våpen. Våpen er ikke farlige. Det er den som holder i våpenet som er farlig. Du bekreftet bare det jeg sa.

• Liker 1
Skrevet

En tissefant er stygg og fæl. Skjønner egentlig at kvinner vegrer seg for å få noe slikt inn i kroppen.

Anonymkode: 29167...8cb

• Liker 2
Skrevet

Jeg misliker alle peniser unntatt akkurat den som er på personen jeg er forelsket i. Det er sikkert derfor du er redd peniser, TS. Du vil ikke ha noe å gjøre med penisen til fremmede, venner, bekjente, familie, fordi det er unaturlig. Men den dagen du forelsker deg så kan jeg love deg at du ikke er redd for hans penis 😊

Anonymkode: 1489b...ca1

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg har samme reaksjon. Kanskje du tenner på kvinner?

Det er forståelig at du som mann og hetero ikke er spesielt begeistret for andre menns peniser.

• Liker 1
Skrevet

Redd peniser? De biter ikke eller noe. Hadde det ikke vært for kuken til faren din så hadde du ikke vært født:fnise: Men altså det er mer skummelt med fitte. Den kan ha tenner og bite kuken av hvis en møter feil dame. Har du ikke sett filmen teeth?

Skrevet

Visste ikke at kvinner flest mislikte peniser så mye. 

Anonymkode: f2381...148

• Liker 1
Skrevet

Er ikke særlig begeistret for peniser rent visuelt sett jeg heller. Forhud får jeg spader av.

Men om penisen sitter på en mann jeg ellers vil ha, ja, da kan jeg merkelig nok sette aversjonen til side. :fnise:

Anonymkode: 310e5...20c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke særlig begeistret for peniser rent visuelt sett jeg heller. Forhud får jeg spader av.

Men om penisen sitter på en mann jeg ellers vil ha, ja, da kan jeg merkelig nok sette aversjonen til side. :fnise:

Hva er galt med forhud da? det beskytter jo penishode og gjør livet mer behagelig for menn. Så slipper man gnissing og slikt.

Skrevet

Du får begynne på sykepleien så blir du avskrekket ganske fort. Peniser er ikke akkurat så skumle.

Anonymkode: 579c3...d4e

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er galt med forhud da? det beskytter jo penishode og gjør livet mer behagelig for menn. Så slipper man gnissing og slikt.

Gid jeg kunne sette fingeren på det. Når jeg ser forhuden bevege seg over hodet føler jeg mer avsky enn kåthet. Spesielt om den er lang og løs. Det ser ikke så veldig delikat ut, kanskje? Jeg tenner jo på menn. Jeg vil bare slippe å se (og ta) på forhuden.

Men som sagt. Liker jeg mannen så aksepterer jeg penisen hans som den er. I valget mellom to ellers like menn ville forhud/ingen forhud avgjort.

Skrevet

Jeg hadde penis noia til jeg var 18 , og første gang jeg fikk sperm på hånda etter en runk skrek jeg som en liten jente som hadde sett en edderkopp :fnise: Men som alt annet man har angst for må man eksponere seg, og for min del kom det med alderen heldigvis. Ikke redd for peniser nå, med mindre de er tynne som en stålorm :sjokkbla:

Anonymkode: 530a3...0d7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gid jeg kunne sette fingeren på det. Når jeg ser forhuden bevege seg over hodet føler jeg mer avsky enn kåthet. Spesielt om den er lang og løs. Det ser ikke så veldig delikat ut, kanskje? Jeg tenner jo på menn. Jeg vil bare slippe å se (og ta) på forhuden.

Men som sagt. Liker jeg mannen så aksepterer jeg penisen hans som den er. I valget mellom to ellers like menn ville forhud/ingen forhud avgjort.

Forhuden er der av en grunn, for at menn skal være mer skånsomme i sengen (uten forhud blir penishodet desensivert), for at en skal slippe pinen av å kjenne på gnissingen av penishodet og sannsynligvis mye annet. 

Skrevet

Så mange idiotiske svar! Ts,det du føler er ikke så unormalt. Ta det med ro du Ts. Når du finner en du liker så godt at du vil ha sex med ham,blir det nok annerledes :-)

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Forhuden er der av en grunn, for at menn skal være mer skånsomme i sengen (uten forhud blir penishodet desensivert), for at en skal slippe pinen av å kjenne på gnissingen av penishodet og sannsynligvis mye annet. 

Jeg krangler ikke på biologien. Men visuelt foretrekker jeg personlig å se penis uten forhud. Har aldri opplevd at sexen blir dårligere av det. Men mannen trengte nok litt mer stimulering for å komme, jeg ser den. For ordens skyld er jeg ikke overbegeistret for vulvaer heller, men jeg setter veldig pris på hva de gjør. Funksjon over form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...