AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Ellers må det være temmelig mye tilfeldigheter ute og går når èn mann løser tre savnetsaker i løpet av to år som både politi og letemannskaper har gitt opp.... https://www.mittmedium.no/Michael-Winger Anonymkode: 96ccc...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Klarsynhet er en av de tingene som er vanskelig (umulig) å bevise. Det skjer mye som er usannsynlig hver dag så slikt fungerer dårlig som bevis for at noe eksisterer. Anonymkode: 12e2c...ba4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Det dreiser seg om tilfeldigheter og common sense. Anonymkode: 33185...386 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Hvilket tall tenker jeg på nå? Jeg skal gjøre det enkelt: ingen komma og ingen negative tall. Ingen brøker heller. Jeg tenker med andre ord på et heltall. Få se om noen klarer å være så "klarsynt". Anonymkode: 9c70e...43d
BritneyBitch Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Bevis det gjennom seriøs forskning, så skal jeg tro på det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Tull å tøys, det er sannsynlighetsberegning og gjettninger. Politiet i flere land har flere ganger søkt hjelp hos synske under tidskritiske forsvinninger av barn, der hvert minutt telle, og eller tatt med i siste innsats etter flere mnd/år etter barnet forsvant. Aldri har hjelpen den synske kom med vært til hjelp. Anonymkode: a84ff...48c 2
debatant Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ellers må det være temmelig mye tilfeldigheter ute og går når èn mann løser tre savnetsaker i løpet av to år som både politi og letemannskaper har gitt opp.... https://www.mittmedium.no/Michael-Winger Anonymkode: 96ccc...a9d Må si de klarsynte slet med å finne Saddam og Bin-Laden. Tipper de er flinkere til å spå ting som ikke kan etterprøves, der de får godt betalt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 Anonymkode: 4cb2d...eff Ja og nei. Det er en del av tallet jeg tenkte på, ja. Men det er ikke hele tallet, nei. Klarer du ikke å gjette hele tallet så har du feilet. Anonymkode: 9c70e...43d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 Winger må være et slags supertalent i common sense og tilfeldigheter han da Anonymkode: 96ccc...a9d
Gjest Optimo Skrevet 21. september 2017 #11 Skrevet 21. september 2017 Selvfølgelig har ikke denne Winger noen spesielle "evner". Ikke han heller. http://tjomlid.com/2014/06/02/michael-winger-en-avkledd-bloffmaker/
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #12 Skrevet 21. september 2017 På 20.9.2017 den 18.41, AnonymBruker skrev: Hvilket tall tenker jeg på nå? Jeg skal gjøre det enkelt: ingen komma og ingen negative tall. Ingen brøker heller. Jeg tenker med andre ord på et heltall. Få se om noen klarer å være så "klarsynt". Anonymkode: 9c70e...43d 8 Anonymkode: 993b0...a7d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #13 Skrevet 21. september 2017 21 minutes ago, Guile said: Selvfølgelig har ikke denne Winger noen spesielle "evner". Ikke han heller. http://tjomlid.com/2014/06/02/michael-winger-en-avkledd-bloffmaker/ Ja jeg har lest hva denne pratmakeren Tjomlig skriver, han prøver å bortforklare men lykkes dårlig. Familiene til de omkomne er irriterte på han også. Anonymkode: 96ccc...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 "A gentlemen by the name of Ingo Swann was able to successfully describe and view a ring around Jupiter, a ring that scientists had no idea existed. This took place immediately before the first ever flyby of Jupiter by NASA’s Pioneer 10 spacecraft, which confirmed that the ring did actually exist. These results were published in advance of the rings’ discovery. (2) The successful viewing of the ring by Ingo came after scientists observed him identify physical objects in hidden envelopes that were placed a few hundred kilometers away." http://www.collective-evolution.com/2014/08/09/scientists-observe-man-travel-out-of-his-body-and-into-space-what-he-saw-was-remarkable/ Anonymkode: 96ccc...a9d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #16 Skrevet 24. september 2017 På 21.9.2017 den 19.57, AnonymBruker skrev: 8 Anonymkode: 993b0...a7d Nei, den som skrev 4 var nærmere. Jeg tenkte på 42. Det ville en hvem som helst som er "klarsynt" ha sett. Særlig med tanke på at det er svaret på livet, universet og alt. Anonymkode: 9c70e...43d 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #17 Skrevet 24. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "A gentlemen by the name of Ingo Swann was able to successfully describe and view a ring around Jupiter, a ring that scientists had no idea existed. This took place immediately before the first ever flyby of Jupiter by NASA’s Pioneer 10 spacecraft, which confirmed that the ring did actually exist. These results were published in advance of the rings’ discovery. (2) The successful viewing of the ring by Ingo came after scientists observed him identify physical objects in hidden envelopes that were placed a few hundred kilometers away." http://www.collective-evolution.com/2014/08/09/scientists-observe-man-travel-out-of-his-body-and-into-space-what-he-saw-was-remarkable/ Anonymkode: 96ccc...a9d Ingo Swann, jeg holdt på å si er ikke det gitaristen eller noe i Beatles? (Han het vel kanskje Ringo) når det kommer til planetene, så er dette vitenskap menneskene har hatt i mange tusen år. Det fantes svært avanserte sivilisasjoner før, så det er sterkt mulig at det har fantes teleskoper og lignende før i tiden, men at det har blitt utslettet og menneskeheten har måttet starte på ny, på en måte. Stammefolk forteller også om historier der "stjernefolket kom fra stjernene og ga de viten om planetene og univserset", blandt annet så er Dogon triben kjent for å være de som hadde mest kunnskap om planetene lenge før dagens teleskopteknologi ble oppfunnet. De visste eksagt avstand mellom Sirius A og Sirius B, før det i det hele tatt var en teori blandt astrofysikere at Sirius ikke var én planet. Så han er ikke den først som har visst ting om ringen rundt saturn osv. Men jeg har absolutt tro (og personlig erfaring med) OBE og remote viewing, dette er jo også noe militæret, spesielt det russiske har praktisert, så sier ikke det er umulig at denne Ingo Swann så ringen osv . Bare at det finnes mange i mange mange tidligere ledd i menneskehistorien som også har visst det Anonymkode: 51793...a50
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #18 Skrevet 24. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den som skrev 4 var nærmere. Jeg tenkte på 42. Det ville en hvem som helst som er "klarsynt" ha sett. Særlig med tanke på at det er svaret på livet, universet og alt. Anonymkode: 9c70e...43d I følge en film ja, men ikke ifølge universets matematiske formler. Og nå er vel ikke KG det forumet du finner flest klarsynte heller hehe. Anonymkode: 51793...a50
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #19 Skrevet 24. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I følge en film ja Anonymkode: 51793...a50 https://en.wikipedia.org/wiki/The_Hitchhiker's_Guide_to_the_Galaxy Anonymkode: 9c70e...43d 1
T-Rex Skrevet 24. september 2017 #20 Skrevet 24. september 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: I følge en film ja, men ikke ifølge universets matematiske formler. Anonymkode: 51793...a50 Hvilke matematiske formler. Nå er jeg veldig spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå