Gjest Kvinneliv Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Om du kom gående midt i gågaten og så en kollega komme mot deg, for så å stoppe opp gå inn til siden og bak noen skilt? Sikker på at han så meg... har et godt og vennlig forhold... jobber ikke ofte sammen... ville dere spurt om noe er galt eller bare latt det gå?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Latt det gå og ikke tatt det personlig. Det har hendt oss alle at vi f.eks har fått opprivende nyheter og rett og slett ikke orket å hilse på folk vi kjenner fordi vi er fortvilte eller så utafor at det ikke er mulig å føre en normal samtale. Anonymkode: cfbc5...e3b 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Hadde ikke sagt noe, sånn kan jeg også finne på å gjøre om jeg ikke ønsker å slå av en prat. Trenger absolutt ikke være noe galt.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Hadde latt det gå. Anonymkode: b0a31...e00
Gjest Kvinneliv Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Takk for svar 😊. Kan gjøre dette selv, bare ikke så tydelig...tror jeg selv da 😅
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Hadde tenkt at det var tilfeldig, eller i værste fall at personen bare ikke var i humør til å prate. Det kan skje den beste. Hadde ikke tatt det personlig. Anonymkode: 8dfef...8e7
Forundret.. Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Jeg hadde faktisk begynt å fundere om personen var rusa eller noe slikt.. 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå