AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her, jeg kommer nok til å få negative kommentarer, men jeg bare føler for å få sagt det. Få det ut liksom. Og kunne også trengt noen råd. Det er en fyr jeg "holder på med". Eller vi holdt på før, men så er han mye opptatt med jobb og han har tydeligvis ting han sliter med da. Men det har jo alle. Han fortalte kort hva det var om, men nå kommer jeg ikke til å nevne det her. Men jeg sliter vel så mye som han for å si det sånn. Han bare sliter/ tenker mye på ting som har skjedd i fortida. Og jeg sliter både med ting fra fortiden pluss spiseproblemer og sosial angst nå, så tror ikke han har det så mye værre enn meg for å si det sånn. Men poenget mitt var at han sa at vi kanskje bare burde være venner nå. Men så sa jeg at jeg syntes det er vanskelig å bare være venn med han og ikke noe mer, men så kom vi frem til at vi skal være noe midt i mellom forhold og venner da. Jeg tror jeg elsker han. Hver gang jeg skal møte han så gleder jeg meg mer enn et barn gleder seg til jul. Jeg klarer ikke å beskrive det. Og jeg tenker på han og savner han hver eneste dag. Og jeg skulle gjerne snakket med han (eller møtt selvfølgelig også) hver dag om det gikk ann. (Han bor ca 45 min fra meg). Men jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente fra han nå. Hvor ofte jeg kan forvente å snakke med han og møte han osv. Jeg hører fra han kanskje sånn 1 gang i uka. Og det er når vi skal møtes. Han sender meg aldri melding eller ringer ellers. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. For jeg vil selvfølgelig være i et forhold med han, med det går jo ikke. Ihvertfall ikke nå mens han har de problemene, har han sagt. Men man vet jo aldri om han blir kvitt de problemene eller i såfall når. Men så jeg prøver liksom å få hver minste lille bit jeg kan få av han. Om det så bare er å være noe midt i mellom. Men jeg kan jo ikke fortsette sånn. Jeg elsker han, og vil være i et forhold med han. Og jeg vil ikke miste han. Men jeg kan heller ikke bare sitte å vente på han i ... hvem vet hvor lenge. Og da er det så lett for andre å bare si at jeg må komme meg videre. Men det er ikke så lett. Jeg sitter ofte her hjemme om kveldene og griner. Enten på tanken om å ikke skulle være med han... og fordi jeg er så forvirret og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen som har noen råd å komme med? Anonymkode: 75588...46d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Synes du skal sette grenser for deg selv. Gi han et ultimatum. Enten er dere kjærester, eller ikke. Da ser han at du har selvverd, du verner om deg selv og dine grenser. Så lenge alt bare er flytende, vil han aldri trenge å ta et valg. Anonymkode: e3863...900 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Kutt all kontakt. Sånn du driver på nå bare piner du deg selv. Det blir uendelig mye vanskeligere å komme over det så lenge du tviholde på et lite håp som bare blir forsterket når du snakker med han. Anonymkode: 63bcf...306 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Han vil ikke forplikte seg, det er det "være venner" betyr. 8 minutes ago, AnonymBruker said: men så kom vi frem til at vi skal være noe midt i mellom forhold og venner da. Det er dette som tar knekken på deg. Enten så er dere i et forhold, eller så er dere venner. Nå får han både i pose og sekk, han får være fri samtidig som han fortsatt "har" deg, mens du har ingenting. Anonymkode: 939d7...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 TS her Takk for gode seriøse svar Jeg har ikke sett på det på den måten. Det er litt vanskelig når man sitter midt oppi det selv. Så det er godt å få noen andres synspunkter. Men nå en av dagen før helga, så skal vi kanskje ut å spise. ( hvis det blir noe av da :/ ) Men jeg vet jo ikke engang om vi da går ut å spiser som "noe midt i mellom" at det er en slags date, eller om det bare er vanlig vennskapelig. Som venner liksom 🤔😩 .... grusomt å sitte og tenke og gruble på det. Burde jeg spørre han om det, eller bare la det være og ikke si eller spørre noe om det? Anonymkode: 75588...46d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Han er ikke interessert i deg som kjæreste, men du er grei å ha sex med inntil videre. Kutt all kontakt. Vil du ikke heller ha en som virkelig liker deg og ikke bare underlivet ditt? Anonymkode: 08d87...b32
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Jeg mener ikke det samme som de andre her. Jeg tenker at når han sier har andre ting og ikke klarer et forhold nå, så er det sånn. Det siste man da bør gjøre er å sette et ultimatum. For han er bare ikke klar. Hvis du skal fortsette kontakten må du gjøre deg mindre avhengig av han. Ikke kontakt han oftere enn han kontakter deg. Kanskje kommer dere til å møtes en gang i uka da. Bare innstill deg på det, og nyt den tiden. Så fokuserer du på helt andre ting og andre personer ellers i uka. Anonymkode: 73ac5...436 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå