AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Jeg og min mann har snakket lenge om å ha trekant med en til mann, men det er mest sånn vi prater om når vi er sykt kåte. ..Så var vi på fest og jeg satt på fanget hans og vi klinet en del. vi var sørpefulle og gjør vanligvis ikke dette på fest. Jeg fikk øyekontakt med en attraktiv kompis som jeg har festet litt med før, og det var bare så opphissende. Jeg og mannen gikk på do, der han knullet meg bakfra mens jeg holdt fast i vasken. det var ikke lås på døren, og plutselig kom han fra stua inn. Han sto å så på oss ei stund mens han runket. Han ble litt sjenert når mannen min så han, så vi gikk ut i stua alle og festet videre. Han andre sa at han ble så kåt av å se på oss, og inviterte oss med til han for å drikke videre uten så mange folk. Vi gikk, og når vi kom frem gikk jeg og mannen min på rommet og knullet videre. Han andre sto i døråpningen og jeg gikk bort og sugde han. Plutselig kom det masse folk inn i leiligheten og på rommet, så jeg og han gikk for å få de ut. Når jeg gikk inn på rommet igjen hadde typen sovnet, så jeg gikk i stua. Han andre bare kom mot meg og presset underlivet sitt mot mitt, mens han stakk en finger i rompa mi som han presset inn og ut flere ganger samtidig som han presset penisen mot meg. Det var så deilig, og jeg var så våt som jeg aldri har vært før! Vi tok oss litt mer å drikke, kysset en del og tok på hverandre. Han slikket meg, jeg sugde han, før vi gikk inn på et annet rom og knullet så hardt at jeg var sår i flere dager etterpå, både i fitta og rompa. Det var så sykt deilig og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Vi avsluttet det med at vi gikk inn på rommet der mannen min lå, han maserte meg over hele kroppen og gav meg en til orgasme. Så gikk han å la seg etter flere timer med nytelse, mannen våknet og var ekstremt kåt når jeg fortalte hva som hadde skjedd, så vi knullet litt før vi gikk og tok en kaffe og en røyk sammen med han andre. Vi er naboer og han får i ettertid alltid får ståpikk når vi møtes i gata og tar en prat, ellers later vi som ingenting. Håper virkelig jeg får oppleve dette igjen. Anonymkode: 02a08...15f 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Spør om han vil gjenta det da vel. Anonymkode: b9544...573 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg og min mann har snakket lenge om å ha trekant med en til mann, men det er mest sånn vi prater om når vi er sykt kåte. ..Så var vi på fest og jeg satt på fanget hans og vi klinet en del. vi var sørpefulle og gjør vanligvis ikke dette på fest. Jeg fikk øyekontakt med en attraktiv kompis som jeg har festet litt med før, og det var bare så opphissende. Jeg og mannen gikk på do, der han knullet meg bakfra mens jeg holdt fast i vasken. det var ikke lås på døren, og plutselig kom han fra stua inn. Han sto å så på oss ei stund mens han runket. Han ble litt sjenert når mannen min så han, så vi gikk ut i stua alle og festet videre. Han andre sa at han ble så kåt av å se på oss, og inviterte oss med til han for å drikke videre uten så mange folk. Vi gikk, og når vi kom frem gikk jeg og mannen min på rommet og knullet videre. Han andre sto i døråpningen og jeg gikk bort og sugde han. Plutselig kom det masse folk inn i leiligheten og på rommet, så jeg og han gikk for å få de ut. Når jeg gikk inn på rommet igjen hadde typen sovnet, så jeg gikk i stua. Han andre bare kom mot meg og presset underlivet sitt mot mitt, mens han stakk en finger i rompa mi som han presset inn og ut flere ganger samtidig som han presset penisen mot meg. Det var så deilig, og jeg var så våt som jeg aldri har vært før! Vi tok oss litt mer å drikke, kysset en del og tok på hverandre. Han slikket meg, jeg sugde han, før vi gikk inn på et annet rom og knullet så hardt at jeg var sår i flere dager etterpå, både i fitta og rompa. Det var så sykt deilig og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Vi avsluttet det med at vi gikk inn på rommet der mannen min lå, han maserte meg over hele kroppen og gav meg en til orgasme. Så gikk han å la seg etter flere timer med nytelse, mannen våknet og var ekstremt kåt når jeg fortalte hva som hadde skjedd, så vi knullet litt før vi gikk og tok en kaffe og en røyk sammen med han andre. Vi er naboer og han får i ettertid alltid får ståpikk når vi møtes i gata og tar en prat, ellers later vi som ingenting. Håper virkelig jeg får oppleve dette igjen. Anonymkode: 02a08...15f lol Anonymkode: 96eae...d38 6
pinar Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Ryddet for personangrep og svar. pinar, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Skulle ønske mannen mi var så åpen Anonymkode: 02a08...15f 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og min mann har snakket lenge om å ha trekant med en til mann, men det er mest sånn vi prater om når vi er sykt kåte. ..Så var vi på fest og jeg satt på fanget hans og vi klinet en del. vi var sørpefulle og gjør vanligvis ikke dette på fest. Jeg fikk øyekontakt med en attraktiv kompis som jeg har festet litt med før, og det var bare så opphissende. Jeg og mannen gikk på do, der han knullet meg bakfra mens jeg holdt fast i vasken. det var ikke lås på døren, og plutselig kom han fra stua inn. Han sto å så på oss ei stund mens han runket. Han ble litt sjenert når mannen min så han, så vi gikk ut i stua alle og festet videre. Han andre sa at han ble så kåt av å se på oss, og inviterte oss med til han for å drikke videre uten så mange folk. Vi gikk, og når vi kom frem gikk jeg og mannen min på rommet og knullet videre. Han andre sto i døråpningen og jeg gikk bort og sugde han. Plutselig kom det masse folk inn i leiligheten og på rommet, så jeg og han gikk for å få de ut. Når jeg gikk inn på rommet igjen hadde typen sovnet, så jeg gikk i stua. Han andre bare kom mot meg og presset underlivet sitt mot mitt, mens han stakk en finger i rompa mi som han presset inn og ut flere ganger samtidig som han presset penisen mot meg. Det var så deilig, og jeg var så våt som jeg aldri har vært før! Vi tok oss litt mer å drikke, kysset en del og tok på hverandre. Han slikket meg, jeg sugde han, før vi gikk inn på et annet rom og knullet så hardt at jeg var sår i flere dager etterpå, både i fitta og rompa. Det var så sykt deilig og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Vi avsluttet det med at vi gikk inn på rommet der mannen min lå, han maserte meg over hele kroppen og gav meg en til orgasme. Så gikk han å la seg etter flere timer med nytelse, mannen våknet og var ekstremt kåt når jeg fortalte hva som hadde skjedd, så vi knullet litt før vi gikk og tok en kaffe og en røyk sammen med han andre. Vi er naboer og han får i ettertid alltid får ståpikk når vi møtes i gata og tar en prat, ellers later vi som ingenting. Håper virkelig jeg får oppleve dette igjen. Anonymkode: 02a08...15f Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Ingen sjalusi i det hele tatt? Anonymkode: 11ae4...103
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Ingen sjalusi i det hele tatt? Anonymkode: 11ae4...103 Jeg er 24, han er 33. han har ikke vist tegn til sjalusi, annet at han sa han håper jeg ikke kommer til å henge med, eller feste med fyren uten han. Noe jeg forstår godt og jeg hadde forventet det samme Anonymkode: 02a08...15f 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 Hva med penisstørrelsen? Kunne jo ha vært et ømt punkt hvis den andre hadde mye større... Anonymkode: 11ae4...103 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 24, han er 33. han har ikke vist tegn til sjalusi, annet at han sa han håper jeg ikke kommer til å henge med, eller feste med fyren uten han. Noe jeg forstår godt og jeg hadde forventet det samme Anonymkode: 02a08...15f Høres ut som du har vært heldig med valg av mann. Fortsett å kose deg med å være tøsete. Anonymkode: 3db79...1e4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med penisstørrelsen? Kunne jo ha vært et ømt punkt hvis den andre hadde mye større... Anonymkode: 11ae4...103 Det var det første han sporte om. de hadde omtrent lik, bare at den andre var biiiitelitt kortere, men tykkere. Jeg sa at han andre hadde mindre, uten å nevne at den var tykkere. Han har litt komplekser og han tror selv at han har under gjennomsnittet, så at en med mindre kunne tilfredsstille meg var nok godt for han å høre . Ts Anonymkode: 02a08...15f
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har vært heldig med valg av mann. Fortsett å kose deg med å være tøsete. Anonymkode: 3db79...1e4 Han er en super mann ja:) ser ikke noe galt i det sålenge vi har klare retningslinjer og snakker åpent nå har det bare skjedd en gang, og det er ikke sikkert det skjer igjen, lov å håpe da! Ts Anonymkode: 02a08...15f 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #12 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var det første han sporte om. de hadde omtrent lik, bare at den andre var biiiitelitt kortere, men tykkere. Jeg sa at han andre hadde mindre, uten å nevne at den var tykkere. Han har litt komplekser og han tror selv at han har under gjennomsnittet, så at en med mindre kunne tilfredsstille meg var nok godt for han å høre . Ts Anonymkode: 02a08...15f Helt ærlig, merket du noe forskjell? Og hva slags størrelser snakker vi om? Anonymkode: 11ae4...103
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig, merket du noe forskjell? Og hva slags størrelser snakker vi om? Anonymkode: 11ae4...103 Nei jeg kjente ikke noe forskjell på størrelsen. Anonymkode: 02a08...15f
HalldirV2 Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og min mann har snakket lenge om å ha trekant med en til mann, men det er mest sånn vi prater om når vi er sykt kåte. ..Så var vi på fest og jeg satt på fanget hans og vi klinet en del. vi var sørpefulle og gjør vanligvis ikke dette på fest. Jeg fikk øyekontakt med en attraktiv kompis som jeg har festet litt med før, og det var bare så opphissende. Jeg og mannen gikk på do, der han knullet meg bakfra mens jeg holdt fast i vasken. det var ikke lås på døren, og plutselig kom han fra stua inn. Han sto å så på oss ei stund mens han runket. Han ble litt sjenert når mannen min så han, så vi gikk ut i stua alle og festet videre. Han andre sa at han ble så kåt av å se på oss, og inviterte oss med til han for å drikke videre uten så mange folk. Vi gikk, og når vi kom frem gikk jeg og mannen min på rommet og knullet videre. Han andre sto i døråpningen og jeg gikk bort og sugde han. Plutselig kom det masse folk inn i leiligheten og på rommet, så jeg og han gikk for å få de ut. Når jeg gikk inn på rommet igjen hadde typen sovnet, så jeg gikk i stua. Han andre bare kom mot meg og presset underlivet sitt mot mitt, mens han stakk en finger i rompa mi som han presset inn og ut flere ganger samtidig som han presset penisen mot meg. Det var så deilig, og jeg var så våt som jeg aldri har vært før! Vi tok oss litt mer å drikke, kysset en del og tok på hverandre. Han slikket meg, jeg sugde han, før vi gikk inn på et annet rom og knullet så hardt at jeg var sår i flere dager etterpå, både i fitta og rompa. Det var så sykt deilig og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Vi avsluttet det med at vi gikk inn på rommet der mannen min lå, han maserte meg over hele kroppen og gav meg en til orgasme. Så gikk han å la seg etter flere timer med nytelse, mannen våknet og var ekstremt kåt når jeg fortalte hva som hadde skjedd, så vi knullet litt før vi gikk og tok en kaffe og en røyk sammen med han andre. Vi er naboer og han får i ettertid alltid får ståpikk når vi møtes i gata og tar en prat, ellers later vi som ingenting. Håper virkelig jeg får oppleve dette igjen. Anonymkode: 02a08...15f Tror du er en mann og at dette er fantasien din...hva kalles det igjen, cuckhold? Uansett, nice try.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #15 Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Tror du er en mann og at dette er fantasien din...hva kalles det igjen, cuckhold? Uansett, nice try. Feil. Det heter hotwife. Cuckold er når han blir fornærmet, ertet, nektet å få knulle selv, osv. Hotwife er når hun knuller andre i tillegg til typen uten noe ertende innspill av han. Anonymkode: 3db79...1e4
HalldirV2 Skrevet 20. september 2017 #16 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Feil. Det heter hotwife. Cuckold er når han blir fornærmet, ertet, nektet å få knulle selv, osv. Hotwife er når hun knuller andre i tillegg til typen uten noe ertende innspill av han. Anonymkode: 3db79...1e4 Same shit. Tror Ts er mann og at dette er fantasien hans. Han liker å bli ydmyket.
Perle Skrevet 20. september 2017 #17 Skrevet 20. september 2017 Skal si du har tenkt mye på denne historien. Gudene vet hva du du nå får av å late som du er en kvinne. Forklar gjerne. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #18 Skrevet 20. september 2017 Hvorfor tror dere jeg er en mann? Er det så sjeldent at sånt skjer? Anonymkode: 02a08...15f
Perle Skrevet 20. september 2017 #19 Skrevet 20. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror dere jeg er en mann? Er det så sjeldent at sånt skjer? Anonymkode: 02a08...15f Du skriver og utrykker deg som en mann. Mulig det høres veldig ekte og troverdig ut i ditt eget hode, men det er virkelig ikke det. Desuten er det ikke så veldig uvanlig med runketråder her inne. Skjønner ikke hvorfor dere må late som dere er kvinnen i disse historiene? Får aldri noe svar på dette selvom jeg spurt i samtlige tråder. Endret 20. september 2017 av Perle 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #20 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, Perle skrev: Du Du skriver og utrykker deg som en mann. Mulig det høres veldig ekte og troverdig ut i ditt eget hode, men det er virkelig ikke det. Desuten er det ikke så veldig uvanlig med runketråder her inne. Skjønner ikke hvorfor dere må late som dere er kvinnen i disse historiene? Får aldri noe svar på dette selvom jeg spurt i samtlige tråder. Javel?! Det er ikke så viktig, men jeg er en kvinne og dette er ikke en historie jeg har diktet for å runke til 😂 og om jeg skriver og uttrykker meg på en annen måte enn du er vant med, så må jeg bare beklage😂 Ville bare dele min opplevelse Anonymkode: 02a08...15f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå