Gå til innhold

Hjelp - hva har skjedd med digitalkameraet?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle bruke kameraet mitt i dag fungerte det ikke! Det var bare et rart, mørkt "bilde", liksom i negativ, og med rare "sprekker", i displayet, og jeg så ikke en gang menyen ordentlig. :o Å ta bilde gikk ikke. Byttet minnebrikke i tilfelle det var den det var noe galt med, men det hjalp ikke!!

Noen som har vært borti noe slikt?

Noe som er mulig å få reparert på garantien? Har hatt kameraet ca. 3/4 år. Det er fryktelig irriterende!!! :cry::cry::cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Det høres ut som om skjermen din lekker, eller er i stykker på et vis.

Kan du bruke det uten å måtte bruke skjermen? Får du tatt bilder med det som du deretter kan laste inn på PC? Hvilken type kamera er det?

Har det fått et dunk?

Du bør også finne fram kvitteringen så du kan gå tilbake til butikken med det og få dem til å fikse det eller gi deg nytt kamera.

Skrevet

Siden kameraet ditt ikke er ett år enda, burde du levere det inn og få det på garantien ja.

Skrevet
Det høres ut som om skjermen din lekker, eller er i stykker på et vis.

Kan du bruke det uten å måtte bruke skjermen? Får du tatt bilder med det som du deretter kan laste inn på PC? Hvilken type kamera er det?

Har det fått et dunk?

Ja, tror det må være noe med skjerme, eller noe som er i stykker inni! Ser ut som jeg kan få tatt bilder med det, men litt vanskelig når jeg ikke ser hva jeg kan få tatt bilder av, da!! :-?

Det er et Fujifilm Finepix A330-kamera. Kjøpt over Internett, husker ikke navnet på butikken en gang, men må vel prøve å rote frem papirene, sukk!

Vet i alle fall ikke om at det har fått noe dunk, men kameraet var helt normalt da jeg brukte det for noen dager siden. Har spurt ungene om de har vært borti, men de nekter... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...