Gå til innhold

Når kan man si at en person er ute av livet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ikke har truffet hverandre ila et år? Men likevel er tilgjengelig på sosiale medier? 

Når man blokkerer vedkommende over alt og aldri treffer vedkommende? 

Når det har gått en viss tid og man ikke har hatt kontakt? :/ 

Anonymkode: 8c94a...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når personen ikke tar en del i livet ditt mer kanskje. Altså ikke vet noe om deg, hva du driver med eller hvor du er. 

Jeg har kuttet ut folk fra livet mitt og nå er det som de aldri eksisterte. Følger hun ene på instagram fortsatt, men hun vet ikke noe om mitt liv eller hva jeg driver med og motsatt. Føler at hun er ute av livet mitt. Har ikke snakket med henne på to år. 

Anonymkode: 15b6d...ce0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når personen ikke tar en del i livet ditt mer kanskje. Altså ikke vet noe om deg, hva du driver med eller hvor du er. 

Jeg har kuttet ut folk fra livet mitt og nå er det som de aldri eksisterte. Følger hun ene på instagram fortsatt, men hun vet ikke noe om mitt liv eller hva jeg driver med og motsatt. Føler at hun er ute av livet mitt. Har ikke snakket med henne på to år. 

Jeg spør fordi det er noen som bor i  et annet land som betyr mye for meg. Jeg føler en kjemi. Hørte fra vedkommende igår. Det var et svar på et bilde jeg sendte på story. 

Vel..kanskje han ikke er ute av livet. 

Det er derimot folk jeg har gått i klasse med som jeg ikke interesserer meg for eller har kontakt med. Disse betyr ikke en dritt 

Skrevet

Det er jo litt hva du gjør det til også. Selv om noen er litt mindre i livet ditt nå enn før, så kan du ta kontakt med dem og dermed få et nærmere forhold igjen. 

Anonymkode: cd9a3...0d7

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Når du har absolutt ingenting med vedkommende å gjøre.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør fordi det er noen som bor i  et annet land som betyr mye for meg. Jeg føler en kjemi. Hørte fra vedkommende igår. Det var et svar på et bilde jeg sendte på story. 

Vel..kanskje han ikke er ute av livet. 

Det er derimot folk jeg har gått i klasse med som jeg ikke interesserer meg for eller har kontakt med. Disse betyr ikke en dritt 

Jeg tenker at man ikke er ute av hverandres liv før man har bestemt seg for å "utestenge" hverandre.

Jeg har noen venner som jeg er glad i, men pga. jobb og distanse snakker vi svært sjeldent. Møtes kanskje 1-2 ganger i året. Sjeldent vi snapper og slikt da vi ikke bruker det så mye. Når vi møtes er det derimot som om vi aldri har vært borte fra hverandre. Anser ikke dem som ute av livet mitt når begge parter ønsker å være en del av hverandres liv. Vi er rett og slett i en periode av livet der det er en viss distanse og liten kontakt. 

Skrevet

Hvis du ikke lenger tenker på personen, ikke har noen kontakt med personen og ikke har noen felles venner med personen. Da er den borte.

Skrevet

Når du ikke har kontakt med vedkommende på noen som helst måte.

Skrevet

Det er vel mest en mental ting? Når man gir faen i personen og ikke kunne brydd seg mindre om hva de gjør og hvordan det går med dem. 

Anonymkode: f570f...469

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...