AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Jeg hadde en periode litt tid til overs, og svarte på spørreundersøkelser på Meningstorget (som også Pilotfrue har reklamert for) Da jeg ikke gadd mer, ønsket jeg å få overført de pengene jeg hadde "tjent" til min PayPal, og vips så var kontoen min slettet for "brudd på vilkår". Spurte såklart på mail hva dette betydde og da ville de ha all verdens opplysninger fra meg for å kikke på hva som kunne ha skjedd. Det fikk de selvsagt ikke, og jeg ga opp hele greia. Så leser jeg at folk har opplevd det samme. Noen her som har andre erfaringer enn dette? Anonymkode: d625c...b79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Er noen så tankeløse at de legger igjen tonnevis av personopplysninger i bytte mot noen skarve kroner? Hva står i reglene for utbetaling der inne, siden du har brutt disse reglene? Anonymkode: 57046...d10
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er noen så tankeløse at de legger igjen tonnevis av personopplysninger i bytte mot noen skarve kroner? Hva står i reglene for utbetaling der inne, siden du har brutt disse reglene? Anonymkode: 57046...d10 Det var jo når jeg ville ha de "skarve kronene" de ba om disse opplysningene, etter at jeg selvsagt fikk en feilmelding. Da ble kontoen slettet. Trodde faktisk jeg hadde gjort et eller annet feil inntil jeg leste om flere som opplevde det samme. Anonymkode: d625c...b79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 MeningsTorget betaler vel så forsvinnende lite, at det uansett ikke er verdt tiden din... Anonymkode: 9702a...e46
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: MeningsTorget betaler vel så forsvinnende lite, at det uansett ikke er verdt tiden din... Anonymkode: 9702a...e46 Det er ikke poenget her. Anonymkode: d625c...b79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Søk de opp på facebook og se på innlegg. Anonymkode: 42963...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå