Gjest Pøstmannen Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Disclaimer: Først og fremst handler IKKE dette innlegget om rase eller religion. Den som planlegger å komme med rasehatende kommentarer eller stigmatiserende uttalelser i denne tråden, kan bare holde fingrene av fatet!! Denne tråden vil kritisere staten Israel, dens politikk, politikere og agenda - ikke rase og/eller religion! I disse tider da islamofobien brer seg som en pest på norske internettfora, kommer det uttalelser fra Israelske topppolitikere som ønsker å drepe dem som den Israelske staten anser som terrorister. http://www.upi.com/view.cfm?StoryID=200301...15-035849-6156r Hva som blir definert som terrorisme har som sikkert kjent hatt en tendens til å synke, og gjør det fremdeles. Mange ekstreme sionister ønsker at ENHVER form for kritikk av staten Israel, skal defineres som anti-semittisme. Disse ekstreme sionistgruppene bedriver lobbing i USA og EU. I EU forsøker de nå å gjøre solkorset forbudt. Jeg er enig i (med islamofobistene) at den ekstreme islamismen ørgjør en viss fare for Norge og vår kultur. Det er vel ingen som ønsker å leve under strenge sharialover, men ønsker vi å leve under ett lokk av stillhet når det gjelder politisk uenighet anng. Israels fremmarsj mot politiske "fiender"? Det jeg vil frem til, er at vi heller bør frykte den Israelske politiske agenda, enn tåpelige ekstreme islamister! Enig?
Gjest Valhalla Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Nei jeg er ikke enig. Du går i en felle her ser du. Du påstår at du kritiserer staten Israel, mens du kommer med de vanlige "jødene kontrolerer Eu" greiene. Når det gjelder å gjøre solkorset og andre såkalte nazi tegn forbudt er det en tåpelig ide fra venstrekrefter i Tyskland og ikke en jødisk konspirasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Nei jeg er ikke enig. Du går i en felle her ser du. Du påstår at du kritiserer staten Israel' date=' mens du kommer med de vanlige "jødene kontrolerer Eu" greiene. Når det gjelder å gjøre solkorset og andre såkalte nazi tegn forbudt er det en tåpelig ide fra venstrekrefter i Tyskland og ikke en jødisk konspirasjon.[/quote'] Nei det er DU som har gått i en felle, og blitt hjernevasket av folk med ekstreme hensikter!! Les disclaimeren min! Jeg sikter IKKE til rase eller religion! Og de påstandene som du tillegger meg med at "jødene kontrolerer Eu" er helt absurd til de uante grader, og en IDIOTISK uttalelse fra din side!! Jøder kontrollerer ikke EU, men SIONISTER forsøker å gjøre det!! Og sonister er ikke ensbetydende med å være jøde!!
Gjest Valhalla Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Jeg er den første til å gå imot beskyldninger om rasisme i en debatt, men ikke tro at å bruke omskrivingen sionister alltid funker. Konspirasjonsteorier om sionistenes onde hensikter har jeg sett nok av. Hva har så disse sionistene til hensikter? Du påstår jo at du kritiserer staten Israel, er disse da agenter for staten Israel for å ødelegge for andre land? Håper ikke moderator sletter deg igjen, blir interesant å se dine teorier.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Konspirasjonsteorier om sionistenes onde hensikter har jeg sett nok av. Hva har så disse sionistene til hensikter? Å opprettholde og allerhelst ekspandere det Israelske "stor-rike" Du påstår jo at du kritiserer staten Israel, er disse da agenter for staten Israel for å ødelegge for andre land? Hvem er agenter for hva? Håper ikke moderator sletter deg igjen, blir interesant å se dine teorier. Ja du skal vel skrive klagemail til moddene, og kalle meg for "anti-semittist"? Jeg trenger ingen "teorier", jag klasker bare fakta i bordet!!
Gjest Valhalla Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 Vel, jeg sjekket linken din og googlet denne nyhetsorganisasjonen. United Press International (UPI) is a global news agency headquartered in the United States filing news in English, Spanish and Arabic. Once one of the three biggest news agencies in the world, with the Associated Press and Reuters, it has dwindled in size and continues to redefine itself. Today, it is owned by New World Communications, which is in turn wholly owned by the Unification Church, better known as the "Moonies" after its leader, the controversial Rev. Sun Myung Moon. New World-owned Washington Times appears to be the only American paper currently running UPI stories. http://en.wikipedia.org/wiki/United_Press_...s_International
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Jada jada, jeg vet det er mye tvilsomt ved UPI. Men tror du virkelig UPI er så dumme at de forfalsker uttalelser fra navngitte "US official's", når de er såpass små. Dessuten tar jeg allt som kommer fra den "godkjente amerikanske presse" med pinsett, uansett hvorhen nyheten kommer fra. Den "godkjente amerikanske presse" (dem det går bra med) er velkjent for å spre ubegrunnet terrorfrykt, propaganda og løgner. Tar man virkelig å går dem etter i sømmene, finner man også ut at General Electric eier dem alle sammen. Du tror vel at du får skikkelige nyheter fra den kanten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå