Gå til innhold

HJELP meg å få inn kanalene i DAB radioen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har FM radioen slokna i store deler av landet, og jeg har fått med en liten DAB radio. Men den eneste kanalen jeg får inn er 901 ROX. Ok kanal det, men skulle gjerne fått inn noen flere. Det står No RadioText når jeg f.eks prøver P2. Stod i instruksjonsboka at jeg måtte presse MODE og så kanalen, men da blir det bare skrapelyder...

Anonymkode: 4297b...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må søke inn kanalene. Trykk på knappen som det står "Search" eller noe lignende på, og vent mens radioen søker.

Anonymkode: 6c40f...fea

Skrevet

Du må lese og følge bruksanvisningen. Dette er noe dritt, for å si det pent, å få innstalert. Kobler du fra strømmen, så må du begynne på nytt, :raven::raven: aldr i har denne smileyen beskrevet  bedre hva jeg synes om innstillinger av DAB+. Hele landet er nå Dabifisert. 

Anonymkode: c5f2c...fa8

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må søke inn kanalene. Trykk på knappen som det står "Search" eller noe lignende på, og vent mens radioen søker.

Anonymkode: 6c40f...fea

Det er det jeg gjør, men bare skrapelyder...Får kun inn 901 ROX.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må lese og følge bruksanvisningen. Dette er noe dritt, for å si det pent, å få innstalert. Kobler du fra strømmen, så må du begynne på nytt, :raven::raven: aldr i har denne smileyen beskrevet  bedre hva jeg synes om innstillinger av DAB+. Hele landet er nå Dabifisert. 

Anonymkode: c5f2c...fa8

Ja, hehe...Skikkelig frustrert her:/ Men må man koble fra strømmen?

Skrevet

Jeg savner en eller annen måte å vite hvor kanalene er. 

Med FM hadde vi fra 88 til 108, og så lærte man seg hvor de ulike typene med kanaler var. 

Nå ligger de sortert etter en eller annen grunn. Jeg har mulighet til å lagre noen favoritter, men jeg kunne tenkt meg bedre måter å organisere de på. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg synes det er IDIOTISK å legge ned hele FM radioen. Bare vent, så kommer det til å skje noe med det digitale systemet, så sitter vi der uten verken radio eller nett...

Er det ingen som kan hjelpe meg å få inn flere kanaler? Jeg gjør jo det som står det som står i instruksjonsboka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...