AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Hei! Jeg er på utkikk etter en god blender som ikke ryker etter ett års bruk.. Har hatt flere typer fra Europris og lignende som har ryki etter altfor lite bruk.. Men! Den skal helst ikke koster mer enn 500,- da jeg er student med forholdsvis dårlig økonomi.. Noen gode forslag? :-) Anonymkode: f6ec1...552
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 TS her. Vil legge til at den må være sterk nok til å lage smoothie med en høy andel av frosne bær. Blenderen jeg har nå går uhorvelig tungt hvis jeg ikke har oppi minst 50% flytende væske.. Anonymkode: f6ec1...552
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Ønsk deg en til jul. Da kanmdu få en litt mer ordentlig en. Anonymkode: fe94a...882 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsk deg en til jul. Da kanmdu få en litt mer ordentlig en. Anonymkode: fe94a...882 Har tenkt på å ønske meg en til jul ja.. Problemet er at jeg trenger en nå Drikker MYE smoothie, og den jeg har begynner å synge på siste vers.. Hehe Anonymkode: f6ec1...552
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Du får ikke noe bra til under 500. Gå på finn og se om de selger noe brukt. Wilfa er et ok merke, men ikke mer enn ok. Jeg har hatt flere av dem (leverte tilbake på garanti fordi motoren røk), og har nå en fra Rawshop som er "proff" og skal vare lenger, det håper jeg at den gjør... Anonymkode: 01bb4...17c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Ellers har jeg en food prosessor fra Bosh, den betalte jeg 400 for brukt (ny i eske egentlig) på finn. Den funker til nød å lage smoothie i, og ser ut ti å tåle mere enn en blender til lignende pris. Bakdelen er at ting ikke blir helt "blendet" men er litt kornete. Anonymkode: 01bb4...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå