Gjest Xavia Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Nå føler jeg meg litt nerdete... :oops: Har en person som er ute etter offentlig årnings. Hvordan får jeg det til? Har ikke fått årnings til noen andre steder enn i senga med mine simmer jeg...
Arwen Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Jeg gjorde årnings i et prøverom en gang. bare dro på butikken sammen med noen og fikk begge til å gå inn i prøverommet.
Gjest Daniella_ Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 Hvordan kommer man seg ut av huset? Må man lage offentlig hus da? Spiller på nye landskap jeg skjønner dere så jeg vet ikke
Arwen Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Hvordan kommer man seg ut av huset? Må man lage offentlig hus da? Spiller på nye landskap jeg skjønner dere så jeg vet ikke Ringer taxi. og ja, der må du vel lage de plassene selv.
Gjest Xavia Skrevet 21. januar 2005 #7 Skrevet 21. januar 2005 Hos meg gikk det ikke an å gå inn i prøveromma... Buhu!!! Vil ha årnings i prøverom!
Arwen Skrevet 21. januar 2005 #8 Skrevet 21. januar 2005 Hos meg gikk det ikke an å gå inn i prøveromma... Buhu!!! Vil ha årnings i prøverom! Den ene må prøve klær der inne
Arwen Skrevet 21. januar 2005 #9 Skrevet 21. januar 2005 Hvis du klikker på ønskene til simene tror jeg det står delvis hvordan man kan gjøre det. Hvis ikke jeg husker helt feil da...
Gjest Xavia Skrevet 22. januar 2005 #10 Skrevet 22. januar 2005 Ok, på ønskene... Skal prøve det! Takk for hjelpa! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå