AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Dere som har naturlige negler- hvor ofte tar dere manikyr?? (Ikke shellac og lignde lakk, tenker kun vanlig lakk i tilfelle....) Anonymkode: 22cea...2b9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Aldri Anonymkode: f615b...a5e 4
Djungelvrål Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Lakker neglene mine 2-3 ganger i uka, jobber innen helse og sprit tar livet av neglelakk. Holder de ganske korte og bruker en nude neglelakk til daglig, andre farger til ferie og fest.
Joppeline Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Neglene mine blir helt ødelagt av neglelakk, dessverre, så har sluttet med det..
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Sparer dem opp nå. Bytter nail straightner hver dag (i to uker). Denne er blank. Når jeg får lange sterke negler så blir det fransk manikyr hele tiden igjen. Så tar av gammel lakk og tar på ny hver gang det er nødvendig. Bruker en som ikke sliter på neglene, men gir dem næring. Men pga. dårlig kosthold og lignende har jeg svake fæle negler nå. Så har klipt de kort nå. Så blir vel ikke fine før om et par måneder. Anonymkode: 5f7c5...c46
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Er over 40 og har aldri gjort det. Anonymkode: 61d9b...39c 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Jeg filer negler og fikser neglebånd ca en gang i uken Blank neglelakk byttes ut ca to ganger i uken Anonymkode: 32921...46e
Gjest Peanut Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 Har spart opp til ca 7 mm nå og vil se litt hvor lange de kan bli før det blir for vanskelig med ting. Det meste kan tilvennes. Ellers er jeg like hygienisk som jeg var da jeg hadde korte (vasker med såpe i 20 sekunder før og 20 sekunder etter toalettbesøk +++) Jeg tar på forsterkende underlakk én gang i uken, og lakker også én gang i uken. Ellers bruker jeg negleserum et par ganger om dagen og Dior Creme Abricot om kvelden. Spiser generelt sunt og tar jern som kosttilskudd ved siden av.
Hedy Lamarr Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 Har tatt en eneste proff manikyr, i utlandet for ti år siden. Steller neglene selv, en gang i uka. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 Jeg gjør det for sjeldent, så må gå til noen🙈 Anonymkode: c2d9a...f25
Djungelvrål Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 7 timer siden, Peanut skrev: Har spart opp til ca 7 mm nå og vil se litt hvor lange de kan bli før det blir for vanskelig med ting. Det meste kan tilvennes. Ellers er jeg like hygienisk som jeg var da jeg hadde korte (vasker med såpe i 20 sekunder før og 20 sekunder etter toalettbesøk +++) Jeg tar på forsterkende underlakk én gang i uken, og lakker også én gang i uken. Ellers bruker jeg negleserum et par ganger om dagen og Dior Creme Abricot om kvelden. Spiser generelt sunt og tar jern som kosttilskudd ved siden av. Hvorfor vasker du hendene i 20 sek før du går på do?
Sillyline Skrevet 20. september 2017 #12 Skrevet 20. september 2017 Jeg lakker neglene og pleier neglebåndene ca 1-2 ganger i uka,
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 Håndvask etter wc-besøk bør foregå i mye lengre tid enn 20 sekunder... Anonymkode: b9a51...13a 1
Gjest Peanut Skrevet 21. september 2017 #14 Skrevet 21. september 2017 6 timer siden, Mystix skrev: Hvorfor vasker du hendene i 20 sek før du går på do? Når jeg er ute så har jeg kanskje tatt på masse ting og håndtak og gudvethva, og så skal jeg tørke meg der nede eller bruke noe, da vil jeg være ren. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Håndvask etter wc-besøk bør foregå i mye lengre tid enn 20 sekunder... Anonymkode: b9a51...13a Har hørt at man sier 30-40s som tiden man skal bruke, men å stå på et offentlig toalett å vaske hendene så lenge- det ser jeg aldri noen gjøre og de få gangene jeg har gjort det så lurer folk på hva jeg driver på med fordi det er "ikke nødvendig å vaske seg så nøye" O_o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå