Nøste~ Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Ja hvor skal jeg begynne. Ble kjent med en fyr over nett gjennom et spill som jeg har hengt med en del i snart et halvt år. La merke til at personligheten hans var ganske god, ikke perfekt, men bra nok. Har syntes det lenge nå og er vel derfor jeg liker å bruke tiden min på han. Tenkte etterhvert at herregud, kanskje dette kan bli til noe mer, jeg er jo singel og alt det der så hvorfor ikke? Med en fin personlighet har han sikkert et sykt fint utseende som jeg kan like! Hahaha, yeah right. Jeg får sett bilde av han og med ett er det som om noen har tatt et grep om meg og røsket følelsene mine for han rett ut av hjertet mitt. Eller som at en flamme ble slukket. Det var på en måte akkurat sånn jeg følte det. Han var stygg som juling. Begynte seriøst å lure på om dette var samme person. Nå er jeg litt deppa over at han ser slik ut da jeg mistet totalt alle følelser for han det sekundet jeg så på bildet. Før var jeg veldig interessert i å snakke med fyren og alt det der pjakket, nå er interessen ikke-eksisterende og jeg gidder ikke ha så mye med han å gjøre lengre. Var ikke klar over at man kan føle så sterkt på slike ting da dette er første gang det har hendt med meg. I det minste lærte jeg at jeg ikke skal vurdere datingpotensial bare fordi en person har bra nok personlighet. Skuffa som faen. 7 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Så overfladisk du var da.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 Det er det indre som teller sies det. Meeeen hvis man brekker seg av trynet så kan det indre være så fint det være vil. Du har 3 muligheter sånn jeg ser det; fortsett som bare nettvenner. Kutt han helt ut. Eller bli blind. Anonymkode: d67e4...cb3 16
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er det indre som teller sies det. Meeeen hvis man brekker seg av trynet så kan det indre være så fint det være vil. Du har 3 muligheter sånn jeg ser det; fortsett som bare nettvenner. Kutt han helt ut. Eller bli blind. Anonymkode: d67e4...cb3 Det er vi menn som sier det. For slik er det for oss, for oss er personlighet det viktigste. For kvinner trumfer utseende, for det er en del av den enormt viktige statusen. Det å kunne skryte til sine venninner over å ha kapret noen som er så mye kjekkere, rikere, har så høy tittel, osv. Anonymkode: bf50e...826 8 1
Salka Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Neimen stakkars deg da. Stakkars, stakkars deg! Uffameien. Stakkars deg! 29 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Det er ikke et kompliment for noen å bli likt av deg, ts. Anonymkode: 3e9d8...e92 27
Doctor Who Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det indre som teller sies det. Meeeen hvis man brekker seg av trynet så kan det indre være så fint det være vil. Du har 3 muligheter sånn jeg ser det; fortsett som bare nettvenner. Kutt han helt ut. Eller bli blind. Anonymkode: d67e4...cb3 1
Doctor Who Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vi menn som sier det. For slik er det for oss, for oss er personlighet det viktigste. For kvinner trumfer utseende, for det er en del av den enormt viktige statusen. Det å kunne skryte til sine venninner over å ha kapret noen som er så mye kjekkere, rikere, har så høy tittel, osv. Anonymkode: bf50e...826 Tull! Hadde ikke utseende spilt noe rolle, hadde vi kunnet bli sammen med alt og alle. Må jo være en kombinasjon her. 10 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 3 minutter siden, Doctor Who skrev: Tull! Hadde ikke utseende spilt noe rolle, hadde vi kunnet bli sammen med alt og alle. Må jo være en kombinasjon her. Utseende spiller en rolle i den grad at skjønnheten innenfra gjør henne vakker. Men du er kvinne, du skjønner ikke hvordan det er å faktisk elske noen for hvem de er heller enn hva de er. Anonymkode: bf50e...826 8
Hulderen Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 20 minutter siden, Nøste~ skrev: Ja hvor skal jeg begynne. Ble kjent med en fyr over nett gjennom et spill som jeg har hengt med en del i snart et halvt år. La merke til at personligheten hans var ganske god, ikke perfekt, men bra nok. Har syntes det lenge nå og er vel derfor jeg liker å bruke tiden min på han. Tenkte etterhvert at herregud, kanskje dette kan bli til noe mer, jeg er jo singel og alt det der så hvorfor ikke? Med en fin personlighet har han sikkert et sykt fint utseende som jeg kan like! Hahaha, yeah right. Jeg får sett bilde av han og med ett er det som om noen har tatt et grep om meg og røsket følelsene mine for han rett ut av hjertet mitt. Eller som at en flamme ble slukket. Det var på en måte akkurat sånn jeg følte det. Han var stygg som juling. Begynte seriøst å lure på om dette var samme person. Nå er jeg litt deppa over at han ser slik ut da jeg mistet totalt alle følelser for han det sekundet jeg så på bildet. Før var jeg veldig interessert i å snakke med fyren og alt det der pjakket, nå er interessen ikke-eksisterende og jeg gidder ikke ha så mye med han å gjøre lengre. Var ikke klar over at man kan føle så sterkt på slike ting da dette er første gang det har hendt med meg. I det minste lærte jeg at jeg ikke skal vurdere datingpotensial bare fordi en person har bra nok personlighet. Skuffa som faen. Selv om du ble skuffet av førsteinntrykket, så kan det komme seg. Jeg har erfart flere ganger at personer jeg ikke likte utseendet på, har "forandret seg" når jeg ble kjent med dem. Personer som jeg har blitt glad i, syns jeg etterhvert blir penere. Det er mye sant i uttrykket :Skjønhet kommer innenfra. Han kan også være lite fotogen. Jeg har blitt overrasket når jeg har sett bilder av folk som jeg syns har et helt ok utseende, og på bilder kan de være nermest lite pene. Prøv å møte ham, og se hva du synes etter noen timer sammen med ham. 9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, Hulderen skrev: Selv om du ble skuffet av førsteinntrykket, så kan det komme seg. Jeg har erfart flere ganger at personer jeg ikke likte utseendet på, har "forandret seg" når jeg ble kjent med dem. Personer som jeg har blitt glad i, syns jeg etterhvert blir penere. Det er mye sant i uttrykket :Skjønhet kommer innenfra. Han kan også være lite fotogen. Jeg har blitt overrasket når jeg har sett bilder av folk som jeg syns har et helt ok utseende, og på bilder kan de være nermest lite pene. Prøv å møte ham, og se hva du synes etter noen timer sammen med ham. Jeg syntes ikke TS ordlegger seg spesielt hyggelig. Det er lov å ikke være tiltrukket av noen, men man sier da ikke at folk er stygg som faen for det. Det du sier kan fungere, men da bør man i det minste syntes vedkommendes utseende er OK. Tviler på at det gir noe resultat om man ikke syntes personen er attraktiv i det hele tatt. Anonymkode: 93b52...e20 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #12 Skrevet 20. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utseende spiller en rolle i den grad at skjønnheten innenfra gjør henne vakker. Men du er kvinne, du skjønner ikke hvordan det er å faktisk elske noen for hvem de er heller enn hva de er. Anonymkode: bf50e...826 Hehhe altså menn er mye værre her. Vi er mye mer krevende til utseende enn kvinner. Uansett så stemmer det at fysisk tiltrekkning er det mest minimale man må ha for å passe sammen. Grunnen til at folk svarer styggr igjen til ts er pga ordleggingen hennes. Kaller andre stygg som faen og er lite moden Kunne bare sagt han er ikke tiltrekkende Anonymkode: 75eaf...256 9
Doctor Who Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utseende spiller en rolle i den grad at skjønnheten innenfra gjør henne vakker. Men du er kvinne, du skjønner ikke hvordan det er å faktisk elske noen for hvem de er heller enn hva de er. Anonymkode: bf50e...826 Hvis en mann hadde hatt en utrolig flott personlighet, så kunne du blitt forelsket i han? Selv om han kanskje ikke hadde det kjønnet du foretrakk? Kom igjen, ta bort skylappene 1 1
Gjest -Willow Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 Greit nok at han ikke var attraktiv i dine øyne, men hva vil du egentlig med dette innlegget? Skjønner ikke poenget.
Sykkelkopp Skrevet 20. september 2017 #15 Skrevet 20. september 2017 Hvordan blir man stygg som faen? 2
Doctor Who Skrevet 20. september 2017 #16 Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, -Willow skrev: Greit nok at han ikke var attraktiv i dine øyne, men hva vil du egentlig med dette innlegget? Skjønner ikke poenget. ...kom igjen da...Hvorfor må alt ha en mening. Er ikke dette et forum man kan legge ut det man har på hjertet? Liker måten HI er blodig ærlig jeg...Litt artig å lese innlegg med litt "krutt" i. 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #17 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, Doctor Who skrev: Hvis en mann hadde hatt en utrolig flott personlighet, så kunne du blitt forelsket i han? Selv om han kanskje ikke hadde det kjønnet du foretrakk? Kom igjen, ta bort skylappene Nei, det har med seksualitet å gjøre. Jeg er ikke homofil eller bifil. Det er lenge siden jeg tok av meg skylappene og innså hvor egoistiske og kjølige mange kvinner faktisk er. Anonymkode: bf50e...826 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #18 Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, Doctor Who skrev: ...kom igjen da...Hvorfor må alt ha en mening. Er ikke dette et forum man kan legge ut det man har på hjertet? Liker måten HI er blodig ærlig jeg...Litt artig å lese innlegg med litt "krutt" i. Syntes ikke det er så hyggelig å beskrive noen man har hatt interesse for som "stygg som faen". Alle kan vel tenke sitt, men man trenger jo ikke legge det frem for hele verden. Anonymkode: 93b52...e20 7
Gjest -Willow Skrevet 20. september 2017 #19 Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, Doctor Who skrev: ...kom igjen da...Hvorfor må alt ha en mening. Er ikke dette et forum man kan legge ut det man har på hjertet? Liker måten HI er blodig ærlig jeg...Litt artig å lese innlegg med litt "krutt" i. Innlegget i kortversjon: Jeg likte en fyrs personlighet skikkelig godt, men så fant jeg ut at han var så jævla stygg at jeg mistet helt interessen. End of story. Intetsigende og helt uten krutt i mine øyne.
Doctor Who Skrevet 20. september 2017 #20 Skrevet 20. september 2017 5 minutter siden, -Willow skrev: Innlegget i kortversjon: Jeg likte en fyrs personlighet skikkelig godt, men så fant jeg ut at han var så jævla stygg at jeg mistet helt interessen. End of story. Intetsigende og helt uten krutt i mine øyne. ...tenker at mennesker som føler seg litt truffet, alltid skal være pedagogisk riktig og/eller er gørrende kjedelige - reagerer negativt på slike innlegg! Opp med humøret! 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå