AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Skrevet 20. september 2017 Hei! Er det noen som vet regler mtp å bytte fra et studie til et annet - studiet det gjelder er Grunnskolelærerutdanning 1-7 til Barnehagelærerutdanning. Må man starte helt på scratch på bhg utdanningen, på 1.året??? Anonymkode: 4dd8a...229
boblevann Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Dette kan bare skolen svare deg på. Det kan hende du får godkjent noen fag du har fra før, men ingen her kan fortelle deg hvilke. Du må nok starte på 1. året ja, men du kan som sagt sikkert få slippe noen fag. Jeg vet ikke hvordan utdanningene er lagt opp, men hvis du får godkjent hele 1. året f.eks. kan det hende du får begynne rett på andre året. Ring skolen og hør.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, boblevann skrev: Dette kan bare skolen svare deg på. Det kan hende du får godkjent noen fag du har fra før, men ingen her kan fortelle deg hvilke. Du må nok starte på 1. året ja, men du kan som sagt sikkert få slippe noen fag. Jeg vet ikke hvordan utdanningene er lagt opp, men hvis du får godkjent hele 1. året f.eks. kan det hende du får begynne rett på andre året. Ring skolen og hør. Takk for svar! Jeg har sendt mail til skolen for å høre. Hadde håpt at noen kanskje hadde vært i samme situasjon som meg Anonymkode: 4dd8a...229
boblevann Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg har sendt mail til skolen for å høre. Hadde håpt at noen kanskje hadde vært i samme situasjon som meg Anonymkode: 4dd8a...229 Skjønner. Jeg har forstått det som at det er normalt å måtte begynne på 1. året igjen, men så få fritak for enkelte fag.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Mest sannsynlig må du begynne på nytt, men du kan kanskje søke om fritak i noen fag. Mange studier har praksis allerede første året, og praksisen på de to studiene er selvsagt ikke lik. Derfor må du i alle fall ta praksisen på nytt, og det må gjøres før du får ta andreårsfag. Men jeg kan ta feil, så snakk med skolen Anonymkode: 04d57...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå