Gå til innhold

Chatteforum noe sted uten altfor mye fjortiser??

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

rett og slett... er det noe chatteforum hvor det IKKE hovedsaklig er fjortisjenter og gamle griser, evt pervo pubertetsgutter? Helt alminnelige voksne mennesker som kommuniserer slik flere av oss gjør her f.eks?

Er helt utrolig selskapssyk...

Skrevet

:Nikke:

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men si fra hvis du finner ett. For jeg er også lei av å bli "sjekket opp" av fjortiser i chatterom for "vi over 30". :roll:

Og jeg er også selskapssjuk av og til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dagbladet snakk er et godt alternativ med mye voksne folk

Gjest Anonymous
Skrevet

hm. På lysfontenen var det første jeg så en avatar som MÅ tilhøre noen jeg kjenner... ha det bra, kg

hilsen gjest

Skrevet

Mener du chatte-kanaler eller diskusjonsforaer? På Dagblad-chatten er det forskjellige rom for folk fra under 20 til over 50!

Ellers er Lysfontenen et diskusjonsforum kjemisk renset for gravid bryllupsstoff og sminke/vaske-tråder, og dagbøkene må man logge seg spesielt inn på.

Det er en befrielse å slippe å bla seg gjennom tråd etter tråd etter tråd med disse temaene. Og måten de har atdskilt dagbøkene på er veldig bra med tanke på alle de som overhode ikke er interessert i dagbøker.

Gjest Anonymous
Skrevet
rett og slett... er det noe chatteforum hvor det IKKE hovedsaklig er fjortisjenter og gamle griser, evt pervo pubertetsgutter? Helt alminnelige voksne mennesker som kommuniserer slik flere av oss gjør her f.eks?

Er helt utrolig selskapssyk...

Du kan prøve deg her. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet
hm. På lysfontenen var det første jeg så en avatar som MÅ tilhøre noen jeg kjenner... ha det bra, kg

hilsen gjest

Hade bra gjest, du kommer til å bli dypt savnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...