Gjest *Fiona* Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 rett og slett... er det noe chatteforum hvor det IKKE hovedsaklig er fjortisjenter og gamle griser, evt pervo pubertetsgutter? Helt alminnelige voksne mennesker som kommuniserer slik flere av oss gjør her f.eks? Er helt utrolig selskapssyk...
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 www.pratekompaniet.com/forum er et ganske seriøst forum, men det er ikke like mye aktivitet som her. (Men absolutt bruktbart) www.lysfontenen.no er et annet. (Tror det er dit folk fra KG har forsvunnet,..)
Cata Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men si fra hvis du finner ett. For jeg er også lei av å bli "sjekket opp" av fjortiser i chatterom for "vi over 30". Og jeg er også selskapssjuk av og til.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Dagbladet snakk er et godt alternativ med mye voksne folk
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 hm. På lysfontenen var det første jeg så en avatar som MÅ tilhøre noen jeg kjenner... ha det bra, kg hilsen gjest
chimp Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Mener du chatte-kanaler eller diskusjonsforaer? På Dagblad-chatten er det forskjellige rom for folk fra under 20 til over 50! Ellers er Lysfontenen et diskusjonsforum kjemisk renset for gravid bryllupsstoff og sminke/vaske-tråder, og dagbøkene må man logge seg spesielt inn på. Det er en befrielse å slippe å bla seg gjennom tråd etter tråd etter tråd med disse temaene. Og måten de har atdskilt dagbøkene på er veldig bra med tanke på alle de som overhode ikke er interessert i dagbøker.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 rett og slett... er det noe chatteforum hvor det IKKE hovedsaklig er fjortisjenter og gamle griser, evt pervo pubertetsgutter? Helt alminnelige voksne mennesker som kommuniserer slik flere av oss gjør her f.eks? Er helt utrolig selskapssyk... Du kan prøve deg her.
-Fisken- Skrevet 17. april 2005 #9 Skrevet 17. april 2005 hm. På lysfontenen var det første jeg så en avatar som MÅ tilhøre noen jeg kjenner... ha det bra, kg hilsen gjest Hade bra gjest, du kommer til å bli dypt savnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå