Gå til innhold

Date en tidligere rusmibruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du møtte en snill person som du likte, men det kom fram at personen har en forhistorie med rusmisbruk. Ville det hatt noe å si for deg?

Anonymkode: 07c93...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hadde jo selvfølgelig vært redd for tilbakefall. Sånn er det når man er glad i noen. Hadde personen vært helt ren og gjerne vært det minst ett år hadde jeg ikke vært redd for å starte et forhold med vedkommende om jeg ble forelsket.

Anonymkode: 0634e...b4b

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor lenge han har vært rusfri, hvilken behandling han har fått og ikke minst hvilken omgangskrets han har.

Hadde vært skeptisk, men ikke dealbreaker.

Lykke til med kjærligheten!

Anonymkode: 6f9db...7c5

• Liker 1
Skrevet (endret)

En "forhistorie med rusmisbruk"  kan jo være så mangt - det er forskjell på å ha hatt en hasjuvane som kom ut av kontroll en periode i studietida og å nettopp ha blitt rusfri etter ti år på heroin. 

Endret av Daria
  • Liker 1
Skrevet

Kunne ikke gått i forhold med en tidligere rusmisbruker med mindre det var mange år siden han ble clean og at han hadde kuttet all kontakt med tidligere venner. 

Anonymkode: 64e2c...0cb

Skrevet

Kunne ikke involvert meg med en tidligere rusmisbruker, er redd for tilbakefall.

Er oppvokst med et søsken med rusproblemer. Har fått min dose.

Anonymkode: f8925...cf8

• Liker 1
Skrevet

Nei, det ville vært helt ok.

Anonymkode: e6417...086

Skrevet

Det hadde vært uaktuelt. Etter en oppvekst med rusmisbruk tar jeg mine forholdsregler. 

Anonymkode: 12a2f...283

• Liker 2
Skrevet

Dealbreaker, det hadde ikke jeg orket, leve i uvisshet hver eneste dag om han sprekker, nei takk.

Anonymkode: adcce...295

Skrevet

Absolutt ikke. 90% tilbakefall.

Anonymkode: 5ead7...9eb

Skrevet

Vil bare si, atfor de aller aller fleste er summen av laster konstant.

Anonymkode: 1bd8b...0e2

Skrevet

Hvor gammel er h*n? Lenge siden h*n sluttet?

Skrevet

Jeg er sammen med en tidligere rusmisbruker :) Han startet i tidlig alder og holdt på med dop (mye forskjellig) over 10 år. Han var likevel clean når jeg møtte han, og har ikke prøvd annet enn hasj siden. Så tommel opp :) Ikke alle som får tilbakefall.

Anonymkode: ebd26...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...