Gå til innhold

Hva synes dere om dette 🏠?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok :)

Hadde det vært mitt område og jeg hadde vært på jakt etter hus, så kune dette vært en høyst aktuell kandidat for meg.

Anonymkode: 37914...b70

• Liker 1
Skrevet

Ts er nok selgeren ja. ;)  

Anonymkode: 67f58...5b8

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts er nok selgeren ja. ;)  

Anonymkode: 67f58...5b8

Tror du? Er HI typisk for selgere? Om du har rett, er vel HI ikke i tråd med KGs reglement?

Anonymkode: 0837f...5aa

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lekkert! Vurderer du å kjøpe den, eller er du selgeren?

Anonymkode: 0837f...5aa

Kjøper😊 Har vært på utkikk etter bolig lenge. Derfor jeg ville høre om andre sine synspunkter. 

Anonymkode: 2e124...63d

Skrevet

Ikke helt for meg. Jeg hater åpen kjøkkenløsning, og jeg irriterer meg også når det ikke er fullt utnyttet plass med overskap. Jeg liker heller ikke sånne bad med vask som står "oppå" benken, og det andre badet hadde lite plass rundt selve vasken. Det var også litt for små soverom, og de hadde skråtak som gjør dem enda mindre. Så meh, jeg ville ikke kjøpt det, men det er jo helt betydningsløst for om DU liker det og vil trives der :)

Det er jo hva den som skal bo der synes, som er viktig. At andre ikke liker åpent kjøkken betyr ingenting så lenge du som bor der trives med det. 

Anonymkode: 74444...7ec

• Liker 1
Skrevet

Det var fint. Likte badene og liker at det er brukt kvalitetsprodukter der. Det er viktig for meg i og med at baderom er dyre å pusse opp.

Anonymkode: 2a0ff...888

Skrevet

Feil område.

Anonymkode: 99d63...f79

Skrevet

Jeg likte den, spesielt at det er åpen kjøkkenløsning, og ikke overskap. 

Anonymkode: 38a19...475

Skrevet

Likte ikke gulvene noe særlig, spesielt ikke det som ser ut som et industriteppe på barnerommet. Ellers var det en fin leilighet. Litt tamme fargevalg, men maling er fort gjort :)

Anonymkode: 6e1cd...ec2

Skrevet

Jeg syns det var fint, men kanskje litt trangt nede med to soverom på så liten flate. Syns resten ser veldig bra ut, og jeg kunne absolutt bodd der. Område vet jeg ikke noe om

Anonymkode: 19506...169

Skrevet

Med mine øyne: Jeg liker ikke rom med skråtak, likte ikke gulvene og den hestesko-åpen kjøkkenløsning. Ville blitt dyrt å gjøre om på alt. Men likte det beige badet. 

Anonymkode: 0e53a...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...