AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Del Skrevet 20. september 2017 Jeg har begynt på en kur med Canesten vaginaltabletter mot underlivssopp. I går kveld satte jeg inn den andre tabletten, og da jeg var på toalettet nå (nesten 12 timer senere) så jeg at den lå hel i skåla... Jeg brukte glidemiddel for å sette den inn - jeg er gravid og skal ikke bruke aplikatoren, men det gjorde for vondt til at jeg klarte det uten glidemiddel. Den første tabletten brukte jeg også glidemiddel på, den tror jeg løste seg opp for i løpet av gårsdagen kom det en del hvite "smuler" ut (ikke utflod). Hva er normalt? Jeg skjønner at den ikke skal komme ut hel, men gjør det noe om disse hvite smulene kommer ut? Jeg antar at glidemiddel øker sjansen for at den kommer ut hel, men hvordan skal jeg ellers få satt den inn? Noen råd? Anonymkode: 5195e...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #2 Del Skrevet 20. september 2017 Du har ikke satt den langt nok inn Anonymkode: 73244...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 20. september 2017 #3 Del Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke satt den langt nok inn Anonymkode: 73244...49a Jepp. Du spontanaborterer ikke, du må virkelig oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Del Skrevet 20. september 2017 Bytt til denne Pevaryl Depot. Jeg hatee de harde tablettene. De kommer hele ut igjen samme hvor langt jeg stikker de inn og ble aldri kvitt soppen med de. Anonymkode: a4ec0...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #5 Del Skrevet 20. september 2017 Jeg puttet den inni om kvelden og stablet puter under meg slik at rumpa lå litt høyere enn overkroppen. Anonymkode: f0711...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Del Skrevet 20. september 2017 Glidemiddel skal ikke brukes sammen med dem, står ganske tydelig i pakningsvedlegget. Selv måtte jeg fukte litt inni der med onani før det var vits i å presse den inn. Liggende på rygg i senga med bøyde ben var den stillingen jeg følte var mest behagelig Anonymkode: e77c6...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 20. september 2017 #7 Del Skrevet 20. september 2017 At den smuler seg opp er normalt, men den skal lengre opp ja Du kan også smøre deg på naturell yoghurt om du ikke ble kvitt det med denne kuren. Sitt i saltvann og smør deg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #8 Del Skrevet 20. september 2017 Du har ikke satt den langt nok inn, og glidemiddelet hindrer den i å løse seg opp. Anonymkode: d59cd...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #9 Del Skrevet 20. september 2017 Vil tro glidemiddelet laget en hinne slik at den ikke løser seg opp Anonymkode: 4fbaa...f0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #10 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg bruker å ta kremen på fingeren og rundt pillen før jeg fører den inn. Anonymkode: 58789...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #11 Del Skrevet 21. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker å ta kremen på fingeren og rundt pillen før jeg fører den inn. Anonymkode: 58789...e98 Dette! Canesten krem kan brukes i stedet for glidemiddel når du setter inn den greia. Anonymkode: f3a6a...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #12 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg blir veldig tørr når jeg har soppinfeksjon (heldigvis lenge siden nå) og da løser ikke Canesten seg opp. Jeg bruker Pevaryl i stedenfor. Den smelter, så det går bra. Anonymkode: e8536...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå