Gå til innhold

TIPS til GUFFEN drikke til en selskapslek!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Tamsi skrev:

Tran

Tran er det helseskadelig å drikke mengder av! Man skal holde seg til doseringen på flasken.

Anonymkode: f0c1d...925

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tran er det helseskadelig å drikke mengder av! Man skal holde seg til doseringen på flasken.

Så for meg et lite margaritaglass :ac:

Skrevet

TS.. Vi kommer ikke til å drikke noe som er helseskadelig, men en dråpe tran oppi noe annet, vil absolutt være noe for oss å tenke på... :P

Anonymkode: 46276...723

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utvannet kaviar? :spy:

Eller utvannet kaviar blandet med solbærsaft?

GOSH... Glad ikke jeg skal drikke det... :alice:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Tamsi skrev:

Trodde du mente et melkeglass??? :fnise:

Skrevet

GOSH... Glad ikke jeg skal drikke det... :alice:

:hoho: Skål :kristin:

Skrevet
8 minutter siden, Tamsi skrev:

Ok. Hvor mye rommer et slikt glass? 10 ml?

• Liker 1
Skrevet

Gammelost raspes og blandes godt med vann. Nyt! :hoho:  :spy:  :spy:  :spy:

FYTTI KATTA!!!! :spy:

• Liker 1
Skrevet

FYTTI KATTA!!!! :spy:

:kristin::hoho:

Skrevet

Tilsett "slim" i drikkene, ved å lage en tyntflytende gele tilsatt konditorfarge (og ekkel smak?) som dryppes innvendig langs kantene på glassene

FANTASISK bra forslag!!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hvor mye rommer et slikt glass? 10 ml?

HAHAHA... Ingen som forstår at margaritaglass var en spøk??  :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Går det å blande sennep med smør/olje, for å lage "flytedupper" med hengende tråder ned i drikken?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det å blande sennep med smør/olje, for å lage "flytedupper" med hengende tråder ned i drikken?

TS

Høres spennende ut!! Dette skal absolutt sjekkes ut hjemme i løpet av uken... :klappe:

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo også lage dekorative drikker med lag på lag med forskjellige drikkbare ting i forskjellige farger. Da må det planleges godt hvis man vil at lagene skal ligge som fine lag som danner horisontale striper fra siden. Ting som synker plasseres nederst og ting som flyter plasseres øvesrt. Kanskje er det mulig å få til ved å bruke mest olje i det øverste laget, litt mindre i det laget under, ennda litt mindre olje i laget under der osv. Serveres kanskje i små målebeger eller shot-glass?

Skrevet

Spinatsuppe eller spinatpure kunne kanskje være en av ingrediensene i en slik lag-på-lag-drikk? :jepp:

Skrevet

Når jeg tenker meg om, ettersom det er barn dette skal serveres til, tenker jeg at det er lurt at alt smaker godt :) Men at det kun ser ekkelt ut. Barn kan jo utvikle aversjon mot diverse mat ved å være med på denne leken...

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gammelost raspes og blandes godt med vann. Nyt! :hoho:  :spy:  :spy:  :spy:

PS. Ikke bruk denne til barn. Gjem denne ideen til selskapslekene på julebordet på jobben din :hoho:

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker meg om, ettersom det er barn dette skal serveres til, tenker jeg at det er lurt at alt smaker godt :) Men at det kun ser ekkelt ut. Barn kan jo utvikle aversjon mot diverse mat ved å være med på denne leken...

TS

Har kanskje formulert meg litt feil... 🙄

De fleste som skal være med på denne selskapsleken er mellom 25-60 år, kun 2 personer er under 18 år, hhv 17 og 17.5 år. Derfor styrer vi unna alkohol... 😊 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS. Ikke bruk denne til barn. Gjem denne ideen til selskapslekene på julebordet på jobben din :hoho:

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo også lage dekorative drikker med lag på lag med forskjellige drikkbare ting i forskjellige farger. Da må det planleges godt hvis man vil at lagene skal ligge som fine lag som danner horisontale striper fra siden. Ting som synker plasseres nederst og ting som flyter plasseres øvesrt. Kanskje er det mulig å få til ved å bruke mest olje i det øverste laget, litt mindre i det laget under, ennda litt mindre olje i laget under der osv. Serveres kanskje i små målebeger eller shot-glass?

TS

Kjempekult forslag!! Tusen takk!! 😀😀😀

Skrevet

Fiberhusk løst i vann blir seigt og slimete. Du kan også få en slimete væske av å legge linfrø i vann. Begge deler smaker lite, men kan se ganske ekkelt ut. Bland det med gul Fun Light-saft for bedre smak, og en dæsj grønn konditorfarge for å se ekkelt ut. Da kan du få deilig gulgrønt slim! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...