Samantha Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Skal du kjøpe CD`en "Venn", der inntekta går til dei flomramma i Asia? http://www.universalmusic.no/les_mer.asp?newsid=2385
Arkana Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Nei, jeg gir heller på andre måter, istedet for å kjøpe (etter min mening) dårlig musikk.
*Lene* Skrevet 19. januar 2005 #3 Skrevet 19. januar 2005 Nope.. Har gitt penger til Røde Kors, så det får holde! Har bare hørt brøkdeler av låta, og syns så langt ikke den hørtes spesielt kul ut!
ivanka Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 nei ærlig talt. gjorde VONDT å høre klipp på tv, så dette vil jeg ikke plage meg selv med. vil man være generøs finnes det virkelig plenty med alternativer. og ærlig talt er det andre som trenger mer av vårt overskudd, ikke bare tsunamiofre.
Xiomy Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Nei, jeg har gitt mitt bidrag på andre måter.
LilleBille Skrevet 20. januar 2005 #7 Skrevet 20. januar 2005 Nei' date= jeg gir heller på andre måter, istedet for å kjøpe (etter min mening) dårlig musikk. .. støtter denne jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå