AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #1 Del Skrevet 20. september 2017 Jeg elsker Lego. Har alltid syns det har vært gøy. Men nå har jeg samboer og har ikke Lego jeg holder på med. Men , er der folk her som har lego som hobby eller som synes Lego er artig eller som kan kjøpe seg Lego selvom man er voksen.? 😊 Jeg er 24 å har lyst å kjøpe meg Lego å bygge. Samme som Disney også. Elsker jo Disney. 👍😊😊 Samboeren synes jeg er skikkelig barnslig som vil kjøpe en pakke med Lego å bygge. Altså de som er ment for å bygge akkurat det flyet eller den bilen etc etc. Anonymkode: 80c04...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. september 2017 #2 Del Skrevet 20. september 2017 Lego er gøy :-) ser ikke helt at det er mer "barnslig"enn bøker voksne sitter og fargelegger motiv i! Lego er mer krevende og mer komplisert også. Så kjøp lego og bygg! Har det ikke selv som hobby,men syns det er innmari gøy. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 20. september 2017 #3 Del Skrevet 20. september 2017 Min bror er voksen og elsker de største lego-eskene. Kos deg du! (men dyr hobby da) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Del Skrevet 20. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker Lego. Har alltid syns det har vært gøy. Men nå har jeg samboer og har ikke Lego jeg holder på med. Men , er der folk her som har lego som hobby eller som synes Lego er artig eller som kan kjøpe seg Lego selvom man er voksen.? 😊 Jeg er 24 å har lyst å kjøpe meg Lego å bygge. Samme som Disney også. Elsker jo Disney. 👍😊😊 Samboeren synes jeg er skikkelig barnslig som vil kjøpe en pakke med Lego å bygge. Altså de som er ment for å bygge akkurat det flyet eller den bilen etc etc. Anonymkode: 80c04...fb0 Det er fordi kvinner ikke skjønner hvor moro det er å drive med tekniske ting. Lego er jo litt teknikk. Jeg tror aldri jeg kommer til å vokse fra det. Anonymkode: 29794...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2017 #5 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Lego er for alle som har lyst til å ha det kreativt, uansett alder og sivilstand m.m. Jeg er også en av dem. Vær så snill da AB...ccd: ikke putt oss kvinnene i en og samme "kvinner forstår ikke"-bås. Endret 20. september 2017 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oardnji Skrevet 20. september 2017 #6 Del Skrevet 20. september 2017 http://www.hongkiat.com/blog/35-lego-mega-constructions-you-probably-havent-seen-before/ De er ikke bygd av tiåringer for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Del Skrevet 20. september 2017 I sommer var min bror og jeg hjemme på ferie samtidig. Hadde også mitt barn med. Var en periode med dårlig vær hvor vi var mye inne, og da gikk jeg for å lete etter en svær kasse med Lego fra da vi var små. Vi satt der alle tre og koset oss, men jeg og mitt barn(som er jente) gikk lei etterhvert. Broren min derimot, fortsatte. Han satt time etter time hver dag resten av ferien! Jeg ble utrolig imponert over alt det han klarte å bygge, for det var ting som jeg aldri hadde fått til. :-) Detaljerte jagerfly med våpen og hjul som kunne slåes ut før landing, kjøretøy med en haug av skjulte mekanismer. Jeg synes du skal bygge så mye du orker. Det ga i hvert fall broren min stor glede, og han er eldre enn deg. Anonymkode: 5dc8d...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #8 Del Skrevet 20. september 2017 Aldri for gammel for lego! Lego er også veldig stort på internett, masse inspirasjon å finne. Jeg handler mye lego fra bricklink der det er mulig å kjøpe enkeltdeler til en helt ok pris. https://www.bricklink.com/v2/main.page Anonymkode: a1a60...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 20. september 2017 #9 Del Skrevet 20. september 2017 Hvis David Beckham kan, kan du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 20. september 2017 #10 Del Skrevet 20. september 2017 Lego er jo kjempemorsomt Bare tull å si at man vokser fra det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #11 Del Skrevet 20. september 2017 Da kan jeg bare si! In you're face! :D Jeg kan. Hehe. Det er ikke barnslig.. Får kjøpt det på lekebutikkene da eller på nille og bokhandler. Jaja Anonymkode: 80c04...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #12 Del Skrevet 20. september 2017 Må det være sånn technic sett lego eller blir det for barnslig med vanlig lego for voksne?? Anonymkode: 80c04...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #13 Del Skrevet 20. september 2017 Du blir aldri for voksen for lego. jeg er 29 og bygger fremdeles lego. Både ferdige sett og MOC (my own creation). Jeg anbefaler deg å sjekke ut brikkelauget Anonymkode: b21dd...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 20. september 2017 #14 Del Skrevet 20. september 2017 Viktig å holde på barnet i seg uansett alder. Kjenner 2 akademikere , en historiker og en forsker som kjøper seg Donald Duck hver uke å storkoser seg med dette. De er i 60 årene. Kjør på, har du lyst har du lov 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #15 Del Skrevet 20. september 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi kvinner ikke skjønner hvor moro det er å drive med tekniske ting. Lego er jo litt teknikk. Jeg tror aldri jeg kommer til å vokse fra det. Anonymkode: 29794...cdd For en trist svart/hvit verden du lever i da. Min er i farger, og jeg bygge lego. Jeg er til og med mer effektive i legobyggingen enn mannen i huset som er ingeniør. Så det så. Anonymkode: 91c28...8fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #16 Del Skrevet 20. september 2017 Kjenner både kvinner og menn som bygger lego og koser seg! Kjør på! Jeg forstår meg ikke på fotball, men jeg er jo ikke så dum at jeg tror ingen kvinner gjør det. Jeg forstår meg heller ikke på strikking, men kjenner menn som gjør det. Så både kvinner og menn kan ja de interessene de vil! Anonymkode: 56e12...7a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 20. september 2017 #17 Del Skrevet 20. september 2017 Er ikke lenger legobygger selv men kjenner flere ``normale `` voksne som holder på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 20. september 2017 #18 Del Skrevet 20. september 2017 Ungene her i huset har enorme mengder Lego og det er ikke fordi de er så opptatt av det. Mannen og jeg kjøper store byggesett til jul og påske og koser oss veldig med bygginga. Vi har hele Simpsonsserien og veldig mye Star Wars og elektriske togsett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #19 Del Skrevet 20. september 2017 http://eavisa.com/2016/09/22/ragnhild-100-ar-saksoker-lego-pa-grunn-diskriminering/ Anonymkode: c187c...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2017 #20 Del Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må det være sånn technic sett lego eller blir det for barnslig med vanlig lego for voksne?? Anonymkode: 80c04...fb0 Vanlig lego er vel den opprinnelige legoen og holder i massevis. Jeg har i tillegg til de vanlige bitene kjøpt masse tilleggsbiter som tar alt til nye fantasihøyder om en vil, kan og har plass til rådighet. Det er stor meditativ lykke i å sortere alt utover hele spisestuebordet med alle tre ileggsplatene tatt i bruk...og så gi seg fantasien i vold midt oppi alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå