Gå til innhold

Størrelsen🙈

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med ny partner, og han er utrolig mye større enn min tidligere partner. Blir jeg utvidet / større nedentil ? Slik at om jrg før ny partner som er mer normal på størrelsen så vil jrg ha blitt større?

Flaut spørsmål og sikkert noe jeg burde vite, men lite erfaring.. 

Anonymkode: c98d4...d8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg si det sånn, om du går på McDonalds og spiser trippel-burgere, brugere som er tre sånne kjøttgreier i høyden og brød i mellom, slik at du må gape stort for å kunne spise disse, blir du da merkbart større i kjeften slik at du ikke kan spise, si potetgull eller popcorn senere?

Selvfølgelig ikke! Tvert i mot så blir musklene brukt mer nedentil og du vil bare ha godt av det.

Går du tilbake til en partner av normal størrelse senere så vil hverken du eller han merke at det er skjedd noe med din vagina sånn sett. Derimot vil du føle at han ikke fyller deg helt opp, slik du er vant med. Men det har ikke noe å gjøre med hvordan din vagina er. 

Anonymkode: 52e02...e1f

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg si det sånn, om du går på McDonalds og spiser trippel-burgere, brugere som er tre sånne kjøttgreier i høyden og brød i mellom, slik at du må gape stort for å kunne spise disse, blir du da merkbart større i kjeften slik at du ikke kan spise, si potetgull eller popcorn senere?

Selvfølgelig ikke! Tvert i mot så blir musklene brukt mer nedentil og du vil bare ha godt av det.

Går du tilbake til en partner av normal størrelse senere så vil hverken du eller han merke at det er skjedd noe med din vagina sånn sett. Derimot vil du føle at han ikke fyller deg helt opp, slik du er vant med. Men det har ikke noe å gjøre med hvordan din vagina er. 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

Anonymkode: fc508...3ed

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett videoen av hun som dytter i seg 3 eller 4 BigMac menyer på 6 min og 15 sekunder 😂😂😂😂😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sett videoen av hun som dytter i seg 3 eller 4 BigMac menyer på 6 min og 15 sekunder 😂😂😂😂😂

Jeg har sett kvinner føde. Vet du hva? Vagina strammer seg til igjen og er like stram og fin etterpå, etter å ha klemt ut en hel unge. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett kvinner føde. Vet du hva? Vagina strammer seg til igjen og er like stram og fin etterpå, etter å ha klemt ut en hel unge. 

Ja, vet du hva? Jeg har pult en del, tro det eller ei... 

Skrevet

Må nesten le litt hver gang jeg hører damer si at vaginaen blir like stram om ikke strammere etter fødsler.. Og TS, du blir utvidet av en større penis, og alt etter han kommer til å bli en stor skuffelse. Belive me..

Anonymkode: 2427e...bdb

Skrevet

When you go big, you never go back...eller noe. 

Så du kan ta det helt med ro, problemstillingen vil aldri dukke opp i praksis.

Anonymkode: 70847...7bb

• Liker 1
Skrevet

Nei du blir ikke permanent utvidet. Vaginaen trekker seg tilbake etter noen timer. Men noen menn elsker å tro at penisene deres er så magiske at de kan forandre en kvinnes anatomi ved normalt bruk :P Ganske absurd.

Anonymkode: f9410...cd4

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei du blir ikke permanent utvidet. Vaginaen trekker seg tilbake etter noen timer. Men noen menn elsker å tro at penisene deres er så magiske at de kan forandre en kvinnes anatomi ved normalt bruk :P Ganske absurd.

Anonymkode: f9410...cd4

Er jo en kjent sak at det tar en del tid å venne seg til en mindre penis. Men over lengre tid hvis man ikke penererer seg med større ting, så vil dama kunne få nytelse av en partner som har mindre penis enn tidligere partner. Hvor lang tid det tar kommer ann på hvor elastisk man er og hvor godt trente muskler man har.☺

Anonymkode: 2427e...bdb

• Liker 1
Skrevet

Nei du blir ikke utvidet og større av det. Vaginaen er like fleksibel som munnen. Man kan gape så høyt man klarer, og til og med strekke den ut med fingrene i tillegg når man lager grimaser, og så fort man lukker munnen så er den jo like liten igjen :) Akuratt sånn er vagina også

Anonymkode: 2168d...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...