Gå til innhold

Ditt verste tequillaminne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du husker det da..   Lett å få blackout av det heksebrygget. Men har hørt en del morsomme historier, så del gjerne det lille du husker. 

Anonymkode: 0348f...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Våknet" under akten med en italiener jeg så vidt hadde pratet med før det ble for mye av det gode. Han ville veldig gjerne ha analsex akkurat når jeg kom til meg selv, så er glad for at jeg våknet da :P

Anonymkode: 8c4cc...5e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Kjipt om du våkna med sår rumpe og ikke husket hvordan det skjedde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis klart å styre unna den dritten, og det vil jeg fortsette med. Jeg vil ikke være "nestemann" som spontanspyr over bordet etter x antall shots :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gangen jeg har brukket noe skjedde på grunn av den djevelskapen der, da brakk jeg en finger. Etter det har jeg stort sett holdt meg unna. Det var en periode på et halvt år der tequila var en veldig god idé på fylla, men lærte vel etter hvert at det verken smaker eller gjør godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verste, men en historie jeg har blitt fortalt dagen etter:

Var i et avstandsforhold med kjæresten. På fylla fikk jeg selvsagt lyst til å ringe henne, men hun tok naturlig nok ikke telefonen. Jeg blir frustrert og kaster mobilen i bakken så den knuser. For så å si til kompisen "Mobilen min er ødelagt, kan jeg låne din for å ringe dama?"

Endret av Pizzabakeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kona hadde en stor krangel om hva en statue vi så skulle forestille :P Skikkelig opphetet diskusjon.

Anonymkode: e9485...3c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk litt vel mye tequila. Et par steder under festen husker jeg ikke noe, men veit at det ikke skjedde noe med noen eller at jeg gjorde noe dumt takket være venninna mi. MEN våknet dagen etter, med alkoholforgiftning. Skulle egentlig vært på sykehus men hadde ikke sjangs til å komme meg noe sted. Spydde siste gang mellom 5 og 6 en gang på kvelden. Etter det, tequila er djevelens drikk. Makter det ikke, spyr bare av lukta. 

Anonymkode: aaf7d...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaulet og ropte yihaaah på byen. Så ei bitch jeg hadde gått i klasse med og ropte jævla hore! Spydde her og der... Da jeg kom hjem fant jeg det logisk å spy i toalettveska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...