Gå til innhold

Har dermalogica et bra ansiktsvann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da på et godt ansiktsvann som jeg har i bomull og som er den siste finishen etter å ha renset huden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermalogica har bare en normal toner, og den er beregnet for alle hudtyper. Den er i sprayflaske. Ellers har de Gentle Protection Spray, men det er mer en beskyttelsesspray (litt oljete i konsistensen?) for veldig sensitiv hud.

Skrevet

Skjønner liksom ikke helt greia med den toneren de har, jeg? For det er Multi Active Toner du sikter til, ikke sant?

Skrevet
Skjønner liksom ikke helt greia med den toneren de har, jeg? For det er Multi Active Toner du sikter til, ikke sant?

skjønner ikke hva da?

jeg har denne, og synes den er veldig god.

har tørr (og sensitiv?) hud.

Skrevet

Jeg liker den IKKE (også tørr og litt sensitiv hud); synes den svir og gjør huden tørrere. Jeg synes selv at de beste tonerne for tørr hud er (1) ansiktsvannet med rose fra Phytomer (hos EDS) (2) det rosa ansiktsvannet fra Lancome (for tørr hud).

Skrevet
det rosa ansiktsvannet fra Lancome (for tørr hud).

ja det er bra, har en STOR flaske og liker den godt!

Skrevet

ja det er bra, har en STOR flaske og liker den godt!

Jeg liker konsistensen, lukta og det at det gir MASSE fuktighet uten å tørke ut. Ellers styrer jeg en stor bue utenom Lancome hvis jeg kan.

Skrevet

Hmm..tror jeg satser på kanebo sitt jeg, brukt det før og vet at jeg liker det..Skader vell ikke å blande litt produker :wink:

Skrevet

Jeg synes ikke jeg merker noen forskjell når jeg bruker den kontra ikke. Har blandingshud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...