Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og mannen min prøver å få barn i flere månader, forrige månaden hadde jeg mensen den 18 og jeg har en regelmessig mensen, men i flere dager jeg har litt vondt i neden for magen på høyre siden, den strammer litt. Jeg vet at det er kjempe tidlig å  vite om jeg er gravid eller ikke men kan det være tegn på ar jeg kan være gravid? Har ikke hart vondt eller stram det stedet før....

tusen takk for svar :)

Anonymkode: 1d6e4...df6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste tidlige symptomer på graviditet kan også være symptomer på kommende mens.

Jeg ville venta til du er forbi forventet mens med å teste, så får du antagelig svaret på spørsmålet ditt.

Anonymkode: 3d313...df0

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer på graviditet før flere dager/uker etter IKM. De som sier de får vondt i bekkenet osv innbiller seg det bare, på lik linje med kvalme. Det er ikke nok hormoner til å sette i gang de tegnene så tidlig :)   

Anonymkode: 9e4c7...fce

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ingen symptomer på graviditet før flere dager/uker etter IKM. De som sier de får vondt i bekkenet osv innbiller seg det bare, på lik linje med kvalme. Det er ikke nok hormoner til å sette i gang de tegnene så tidlig :)   

Det var nok psykisk at jeg begynte å spy i slutten av uke 3 da... Visste ikke at jeg var gravid engang, så kroppen min er jammen meg en lurendreier... 

Anonymkode: b4e58...f5a

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg inbilte meg at jeg fikk tidlig bekkenløsning? Jo, tusen takk for den. Enda godt at ikke fysioterapeuten min hadde snakket med deg! I stedet fikk jeg behandling.

Anonymkode: f3589...b80

Skrevet

Merket det veldig tidlig, noe var annerledes. 

Fra uke 4 hverfall, var bare en "annen tilstand".

Anonymkode: 721f9...456

Skrevet

Hvis forrige mens startet 18 august, er du alt nesten 5 uker på vei dersom du er gravid og kan fint ta en graviditetstest nå.

Anonymkode: a0414...a35

Skrevet

Hei, altså det pleier å endre seg et sted mellom 18 til 23 i det siste månadene, men hvertfall de sistre tre månadene har jeg fått mensen engang 19-19-18, men til idag som er 21 har jeg ikke fått mensen, kan det være tegn på at jeg kan være gravid? Eller kanskje vente til den 23.09 er over ? ☺️

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis forrige mens startet 18 august, er du alt nesten 5 uker på vei dersom du er gravid og kan fint ta en graviditetstest nå.

Anonymkode: a0414...a35

Hei, altså det pleier å endre seg et sted mellom 18 til 23 i det siste månadene, men hvertfall de sistre tre månadene har jeg fått mensen engang 19-19-18, men til idag som er 21 har jeg ikke fått mensen, kan det være tegn på at jeg kan være gravid? Eller kanskje vente til den 23.09 er over ? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merket det veldig tidlig, noe var annerledes. 

Fra uke 4 hverfall, var bare en "annen tilstand".

Anonymkode: 721f9...456

Hei hvor mange dager gikk det over forventet mens da du fant ut ? ☺️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, altså det pleier å endre seg et sted mellom 18 til 23 i det siste månadene, men hvertfall de sistre tre månadene har jeg fått mensen engang 19-19-18, men til idag som er 21 har jeg ikke fått mensen, kan det være tegn på at jeg kan være gravid? Eller kanskje vente til den 23.09 er over ? 

Du kan ta en test nå, om du er gravid vil du nok få en strek allerede nå :)

Skrevet
48 minutter siden, Rosarose- skrev:

Du kan ta en test nå, om du er gravid vil du nok få en strek allerede nå :)

Den er grei skal gjøre det :) tusen takk for svar ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...