Gå til innhold

Driter dere i buksa så lenge jakka passer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute i helgen og siden jakka passa bra så dreit jeg i buksa. Hadde på meg en kjedelig bukse og lot det stå til. Flere med samme oppfatning og erfaring?

Anonymkode: 5895a...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var det den buksa som var lang og trang på en gang, men som damen sa var passe? :fnise:

Edit: I tilfelle noen ikke tok poenget mitt så viser jeg til sangen "2003, en butikk-odyssé" av Øystein Sunde. Tittelen på tråden fikk meg til å tenke på den. 

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Skrevet

Kan ikke huske sist jeg dreit i buksa, må være minst 33 år siden..

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor gjorde du i buksen? Rakk du ikke toalettet?

Anonymkode: 44bec...0c0

• Liker 2
Skrevet

Nei, buksen er minst like viktig som resten av antrekket. 

Anonymkode: a38e6...584

• Liker 1
Skrevet

Buksa må (i følge et par gjengangertråder) være trang. Om den skal være pine- eller pølsetrang blir en smakssak.

"Og med balla i klem som ei mandelstang, - spjæra hele stasen!"

Anonymkode: c5033...b0d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Buksa må (i følge et par gjengangertråder) være trang. Om den skal være pine- eller pølsetrang blir en smakssak.

Anonymkode: c5033...b0d

Du glemte åletrang! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
På Wednesday, September 20, 2017 den 0.00, Perelandra skrev:

Var det den buksa som var lang og trang på en gang, men som damen sa var passe? :fnise:

Edit: I tilfelle noen ikke tok poenget mitt så viser jeg til sangen "2003, en butikk-odyssé" av Øystein Sunde. Tittelen på tråden fikk meg til å tenke på den. 

:skratte:   :skya:

Vi gitttarissster ha'kke no' brøstkasse.

Vi har bare et søkk der gitttar'n passer.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet

"Å drite i buksa" skal nok i dette tilfelle ikke tolkes bokstavelig. Det er noen, spesielt blant ungdommen, som  uttrykker seg slik når de mener at de ikke bryr seg så mye om det estetiske ved  underbenklærne.

Anonymkode: fea45...b4b

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Å drite i buksa" skal nok i dette tilfelle ikke tolkes bokstavelig. Det er noen, spesielt blant ungdommen, som  uttrykker seg slik når de mener at de ikke bryr seg så mye om det estetiske ved  underbenklærne.

Anonymkode: fea45...b4b

Det er vel Øystein Sunde som er mest kjent for "driter i buksa så lenge jakka passer". Og han kan vel neppe kalles ungdom.

Anonymkode: df733...c6a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel Øystein Sunde som er mest kjent for "driter i buksa så lenge jakka passer". Og han kan vel neppe kalles ungdom.

Anonymkode: df733...c6a

Han var kanskje det da han skrev den sangen?

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, Perelandra said:

Han var kanskje det da han skrev den sangen?

Sunde var såvidt fylt 32 da han skrev sangen. Om en 32-åring er ungdom, kommer an på hvor gammel den som svarer, er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...