Gå til innhold

Fordeler med å være kvinne!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jålejenta

Heisann!!

:)

Vi kvinner er utsatt for mye som menn ikke behøver å tenke på. Men, å være kvinne er jo likevell fantastisk!

Hvilke fordeler har vi fremfor menn?

mine favoritter:- kan jåle oss MYE!

- slipper å skifte dekk på bilen (he he..)

- Kan bli forsørget av en kjærlig mann..

- Vi kan vise mye følelser......

Klemz :tunge1:

jålejenta......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jålejenta......

nåjja, de to ovenstående sitater er jeg nok ikke enig i...

har vært i et par forhold hvor jeg var arbeidsledig og følgelig ble forsørget av sambo, men samtidig fikk jeg mye kjeft om "kom deg ut å jobb!" og "jaha hva har DU gjort idag da??" ekke verdt å bli forsørget hvis man får slike kommentarer servert hver dag. :-?

angående følelser så var min ex overladet med følelser, mer enn meg og han ville ha bekreftet hundre ganger om dagen at jeg elsket ham og tre ganger så ofte ville han ha det bekreftet når han var deprimert (hvilket var ofte) ikke koslig med en mann som gråter oftere enn meg...

"koz og klemz lizzom"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

:)

Vi kvinner er utsatt for mye som menn ikke behøver å tenke på. Men, å være kvinne er jo likevell fantastisk!

Hvilke fordeler har vi fremfor menn?

Er det viktig? Å ha fordeler fremfor mener jeg? At det er forskjell på kjønnene er jeg både enig i og glad for, men at det ene er bedre enn det andre? Nei, syns ikke det!

mine favoritter:- kan jåle oss MYE!

Javel - og hvilken misjon har det?

Javel - og gleden over det er?

Nå kødder du? Si at du kødder!

Og det er kjønnsbestemt? Jøss, lærte noe nytt i dag også!

jålejenta......

Og sånn klemz opplegg er mer fjortis enn feminint, ihvertfall syns jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får svare skikkelig eg da :wink:

- Vi kan grine når vi ser Titanic og Løvenes Konge uten å bli beskyldt for å vere lesbiske

- Vi kan kose og susse på vennindene våre uten å bli beskyldt for å vere lesbiske

- Vi kan krølle oss i hop i sofaen med pysjbukse, sjokolade og et blad og kooose oss.

- Vi får "lov" til å vere sure og grettne 25% året av tida pga pms og mensen

- Vi får gå gravide i 9mnd og får derfor et spesielt forhold til ungane våre (OK... Kan og bruke det på motsatte liste "vi MÅ gå gravide osv", men :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Å bli forsørget kan vel gjelde både menn og kvinner. og slett ikke alle "slipper" å skifte dekk på bilen. Noen har til og med lyst til å gjøre det selv!

Dette liker jeg ved å være kvinne:

* å være gravid og amme

* å gå i kjole/ skjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer har to pupper' date=' som mange av oss mannfolka misunner dere så meget.[/quote']

Men de er mest interessante for dere, som ikke har dem. For de fleste jenter er pupper rett og slett "a fact of life".

Ellers vil jeg bare si at jeg ikke helt ser fordelene i de punktene trådstarteren ramser opp (men kanskje hun vil få et mer modent syn etterhvert ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Damer har to pupper' date=' som mange av oss mannfolka misunner dere så meget.[/quote']

Nå har jeg ikke noe stort ønske om å få pupper, det må jeg ærlig talt innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du skulle få det noen gang, er det jævlig enkelt (bare se på guttene på Slankekrigen), bare spise ekstremt masse usunn mat, fortrinnsvis pizza, potetgull og sjokolade, skylt ned med masse cola og øl, aller helst i kombinasjon med totalt fravær på fysisk aktivitet. Voila? It WORKS :wink:

(men det var vel litt på sidelinjen, kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordeler... ulemper...

Liker at vi får lov til å grine når vi ser triste/rørende scener i filmer uten å få kommentarer om seksueller preferenser ja...

Liker ikke at vi "får lov" til å være mer eller mindre gal 25% av året, helt enkelt fordi jeg ser at jeg er slitsom da og kan ikke gjøre det jeg har lyst til(trene slik jeg vil)...

Liker at vi generelt, det finnes jo unntak, blir oppdratt med at det er mulig å snakke om hva vi føler. Har vært ute for altfor mange "mannfolk" som endelig tør å åpne seg - på fylla... Da blir det ikke for mye av det gode, neida :tunge1:

Liker at det er greit å oppføre seg litt som det motsatte kjønn uten at du igjen får kommentarer om seksuelle preferenser. I visse tilfeller får vi til og med skryt for det!

Liker det når bilmekanikeren totalt undervurderer IQ-en min og ser dumt på meg når jeg foreslår hva jeg tror er feil, og så har jeg rett(Wayah er blond)...

Liker og misliker mye mer også, men fantasien er litt på bunn nå. Trøøøøttt :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transvestitt

Dere kan bruke hva som helst av klær. Bukser, dress, slips ,skjørt.lekkre topper.nattkjole,strandkjole og selskapskjole. Vi som liksom skal vere mann har lite utval i klær. Skal vi vere pynta så er alle nesten like i kjedlege dresser med skjorte og slips, får ikke klæ oss i kjoler i ett utall snitt og farger.

Ikke kan vi bli gravid og få føde barn-

Ikke har vi deilige pupper.

Om jeg kunne velge vil jeg vert jente!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stakkarslig og hjelpesløs er jeg glad jeg ikke er.

Se ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Dersom man skal generalisere og skjære alle menn over en kam samt overdrive litt så har vi blant annet følgende fordeler:

-Vi kan gjøre mer enn en ting samtidig

-Vi finner ting som ligger i kott og kleskap og andre steder der vi la dem sist

-Vi forstår at bilen ikke er det viktigste som finnes og at det ikke er krise dersom den ikke koster over en viss sum eller har et visst antall hestekrefter

-Vi slipper å ha en utstikkende ting under magen som det er vondt å ramle ned på sykkelen med

-Vi kan grine oss unna parkeringsbøter ( :wink: )

-Vi er flinkere på de fleste fag og stort sett bedre konfliktløsere i arbeidssituasjoner

Ulempene kan vi ta en annen dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nåjja, de to ovenstående sitater er jeg nok ikke enig i...

har vært i et par forhold hvor jeg var arbeidsledig og følgelig ble forsørget av sambo, men samtidig fikk jeg mye kjeft om "kom deg ut å jobb!" og "jaha hva har DU gjort idag da??" ekke verdt å bli forsørget hvis man får slike kommentarer servert hver dag. :-?

angående følelser så var min ex overladet med følelser, mer enn meg og han ville ha bekreftet hundre ganger om dagen at jeg elsket ham og tre ganger så ofte ville han ha det bekreftet når han var deprimert (hvilket var ofte) ikke koslig med en mann som gråter oftere enn meg...

Forsørget av en mann :hoho: Nei, det er det lenge siden jeg sluttet å håpe på. Jeg har alltid klart meg mye bedre enn de mennene jeg har vært sammen med, og jeg synes de var mere følsomme enn meg også. Mer kosete og alt det der. Har følt meg som mannen i forholdet mange ganger jeg, og det vil jeg ikke gjøre lenger. Lurer på hvor en finner menn som er menn hvis dere skjønner hva jeg mener.. Jeg er litt lei av å være den sterke part, og lurer på om det finnes menn med stor M lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
En stor fordel:

Svært enkelt å parre seg!!!1

Er det noen forskjell for kjønn på det punktet??? I så fall lurer jeg på hvordan i alle dager det kunne bli det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...