Gjest Esperanza98 Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Jeg får en del ganger følelsen av at mange mennesker her inne skal forklare meg hvem og hvordan jeg er. Typisk, "slutt å vær så selvsentrert", "ikke tenk at du er universets midtpunkt", "hadde ikke giddet å være sammen med deg", du fremstår sånn og sånn...". Folk tror de har rett til å komme med påstander om hvem jeg er liksom. Alltid når jeg diskuterer så prøver jeg å skille sak og person. Istedenfor å si: "Du høres utrolig slitsom ut" så sier jeg kanskje: "Det som ble nevnt her ga ikke så veldig mye mening. Synes det du skrev var litt slitsomt å forholde seg til. Kan du forklare det på en bedre måte slik at jeg forstår det?" Er jo egt ganske rart at enkelte her føler at de kan bedømme om de ville vært sammen med meg på bakgrunn av noen få meldinger. Er også snodig hvordan enkelte kan få redsel for å kle av seg til at jeg er egoistisk, tror at alle ser på meg osv... Synes det er rart at noen føler behov for å fortelle meg hvordan jeg er som person. "Du er sånn...", "Det du føler der er ikke riktig for det går ikke an..." (f.eks) Hva skjer med det? Det er jo kun jeg som vet hva jeg føler og hva grunnen er til at jeg er som jeg er.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Det handler ikke om at folk tror de vet hvem og hvordan du er, men inntrykket de får fra deg. Anonymkode: 07313...9cc 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Du vet hvordan du føler, men jeg vet hvordan du får meg til å føle. Sånn sett synes jeg tilbakemelding som at du virker slitsom, du fremstår som egoistisk, du viser lite evne til å se saken fra to sider, osv er riktige. Og siden det er et diskusjonsforum så har du da mulighet til å svare igjen. Om jeg sier at det fremstår som du bare ser saken fra en side (istedet for det mer politisk korrekte "Det ser ut som at du bare belyser den ene siden, kunne De tenke Dem å belyse den andre sammen med meg i et eksperiment") så gir jeg deg åpning til å gjøre nettopp dét. Anonymkode: e4f86...814 2
JackIost Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Tror du tar deg selv litt for høytidelig siden du i det hele tatt lager denne tråden. Tror, men vet ikke, det kan jo hende du skriver dette bare på tull
Gjest Esperanza98 Skrevet 19. september 2017 #6 Skrevet 19. september 2017 13 minutter siden, WubWub skrev: Rapportert Takk! Tror det var en ide å legge ned denne tråden. 🙂
WubWub Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 Akkurat nå, Esperanza98 skrev: Takk! Tror det var en ide å legge ned denne tråden. 🙂 Ja, da tråden er et regelbrudd så bør den det.
Gjest Esperanza98 Skrevet 19. september 2017 #8 Skrevet 19. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Ja, da tråden er et regelbrudd så bør den det. Beklager, det visste jeg ikke at den var. Men du gjorde meg en tjeneste. Tusen takk. Tror ikke det er helt lurt for meg å være på et slikt forum. Jeg blir mer negativt enn positivt påvirket egt. Så jeg ber dem om å slette brukeren min.
WubWub Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 13 timer siden, Esperanza98 skrev: Beklager, det visste jeg ikke at den var. Men du gjorde meg en tjeneste. Tusen takk. Tror ikke det er helt lurt for meg å være på et slikt forum. Jeg blir mer negativt enn positivt påvirket egt. Så jeg ber dem om å slette brukeren min. Gjør det du føler er riktig for deg.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 15 timer siden, JackIost skrev: Tror du tar deg selv litt for høytidelig siden du i det hele tatt lager denne tråden. Tror, men vet ikke, det kan jo hende du skriver dette bare på tull 15 timer siden, WubWub skrev: Rapportert Er dere 8 år eller? Trodde du hadde endret deg wubbis... Anonymkode: 75d14...c79
WubWub Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er dere 8 år eller? Trodde du hadde endret deg wubbis... Anonymkode: 75d14...c79 Man kan være godt voksen men allikevel sette pris på regler. Dessuten så var rapporten av hensyn til TS da jeg syntes det ville vært leit om det tikket inn stygge meldinger til henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå