Gå til innhold

Flørt med foreldre til andres barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt holder på å bli venner med et annet barn på skolen. Jeg kjenner faren til dette barnet via en annen sammenheng, og vi har vært på samme sammenkomster, men ikke snakket så mye direkte med hverandre tidligere. Barna har begynt å bli med hverandre en del hjem i det siste, og dette er så små barn at de fremdeles må hentes og bringes. Både jeg og faren til det andre barnet er gift. Det virker imidlertid som om denne mannen er ute etter en flørt.  Hvordan takler man sånt på en god måte? Jeg vil gjerne ha et godt forhold til foreldrene til dette barnet, BEGGE foreldrene, siden vi skal være ved samme skole i mange år og det virker som at barna våre liker hverandre og er gode venner.

Anonymkode: 179da...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt takler du greit ved å ikke gå inn i flørten, men være vennlig og positivt imøtekommende på en ikke altfor personlig måte.  

De fleste merker avstanden du setter og respekterer den.    

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville ikke fortalt om det til noen, ikke engang din mann. For å unngå fokus og stemningsendring, men ordnet en avtale med dine mann om at han henter og bringer til denne familien.

• Liker 2
Skrevet

Til nå så har jeg bare hatt kontakt med han via sms, og ikke henne. Det har blitt sånn, siden vi "kjente" hverandre litt fra før, gjennom den andre sammenkomsten, og det virker som om han ville at jeg skulle ha kontakt med han. Jeg tenkte han kanskje var interessert i å bli litt vanlig kjent med meg, siden vi også har den andre aktiviteten felles. Jeg kunne også tenkt meg å bli bedre kjent med hans familie, men jeg føler han prøver på noe helt annet. Det med å få mannen min til å hente, er et godt forslag. En annen ganske åpenbar ting er å begynne å sende sms til moren og ikke han, i alle fall annenhver gang nå i begynnelsen.

Skrevet

lol- tror du tenker litt for høy på deg selv.  

Anonymkode: 2ec6c...459

• Liker 2
Skrevet

Akkurat sånn begynte min utroskapshistorie. Holdt på sånn i et år der jeg var vennlig og høflig i starten, etterhvert syns jeg han var morsom, plutselig satt vi på verandaen med hver sin pils og passet ungene oftere og oftere og til sist endte vi opp med utallige hemmelige møter og til sist, selvsagt, total katastrofe.

Mitt råd: LØP!!

Anonymkode: f30c8...194

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

lol- tror du tenker litt for høy på deg selv.  

Haha.  Sånn tenker Du!! ☺  Sikkert fordi Du ikke er en sånn type som får slike hentydninger/blir flørtet med! Mens for andre så er faktisk dette noe som skjer/et problem. Men for HI så er dette et problem...  Vær forsiktig HI, snakk mer med moren enn faren. Og ikke gi noen signaler til faren! 

Anonymkode: e4547...ea0

• Liker 1
Skrevet

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Haha.  Sånn tenker Du!! ☺  Sikkert fordi Du ikke er en sånn type som får slike hentydninger/blir flørtet med! Mens for andre så er faktisk dette noe som skjer/et problem. Men for HI så er dette et problem...  Vær forsiktig HI, snakk mer med moren enn faren. Og ikke gi noen signaler til faren! 

Anonymkode: e4547...ea0

Jajaja...er en god grunn at jeg har beholdt min mann i de siste 20 årene for å si det mildt.  Men for all del, la ts tror alle mannfolk i nabolaget sikler etter henne. 

Skrevet

Oi...her bør du vel trå litt varsomt! Ville også overlatt kontakten til min mann, evt ha kontakt med moren til det andre barnet, og forholde meg vennlig men nøytralt til pappaen. Men dette er litt kinkig...jeg er selv ofte litt usikker på hvem av foreldre jeg skal kontakte, men har valgt å sjelden forholde meg til kun pappaen. Enten begge eller bare mammaen.

Anonymkode: b3511...fb1

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jajaja...er en god grunn at jeg har beholdt min mann i de siste 20 årene for å si det mildt.  Men for all del, la ts tror alle mannfolk i nabolaget sikler etter henne. 

Dårlig skjult misunnelse.

Hvem snakker om "alle mannfolkene i nabolaget"? Seriøst?

Det skjer faktisk at gifte folk flørter, det ville vært merkelig om ikke noen av de historiene havnet på KG. Som en annen skrev; at ikke du opplever å bli flørtet med, betyr ikke at ingen andre opplever det.

Ts kan like gjerne beholde mannen sin i tyve år også. 

Anonymkode: 3ab81...e96

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje Ts er en super flott og hyggelig dame? Ikke rart noen mannfolk prøver seg da ;)  Og det har vært snakk om en person, ikke hele nabolaget. Synes heller det er merkelig at ingen har flørtet med deg på 20 år.

Anonymkode: 90e9b...31f

• Liker 3
Skrevet

Uff, følte meg litt truffet her. Både på min og mannen min sin vegne. Best å holde seg til samme kjønn.

Anonymkode: aecf2...adb

Skrevet

Med tanke på alle skilsmissene jeg har sett i nabolaget i det siste (inkl. min egen), og all utroskapen jeg ser rundt meg i jobbsammenheng tviler jeg ikke på TS' historie. Tydelig en del som begynner å slite når ungene når skolealder, og enkelte søker da bekreftelse utenfra, også før bruddet er et faktum.

Som du sier, hold deg til mammaene. Jeg er ganske bevisst på det selv, spesielt som singel dame. Ikke at jeg er noen femme fatale, men det skal ikke så mye til for noen, det holder at man er normalt hyggelig (eller av hunkjønn 😄).

Anonymkode: 3aaf5...1a6

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Zienna skrev:

Sånt takler du greit ved å ikke gå inn i flørten, men være vennlig og positivt imøtekommende på en ikke altfor personlig måte.  

De fleste merker avstanden du setter og respekterer den.    

Tipper på at ts gjengelder denne flørten.

Hvorfor ellers lage en slik tråd som har som har et veldig åpenbart svar

Anonymkode: 31d13...1be

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper på at ts gjengelder denne flørten.

Hvorfor ellers lage en slik tråd som har som har et veldig åpenbart svar

Anonymkode: 31d13...1be

Så sensitive vi var i denne tråden da? Er dere nervøse for at hun skriver om deres mann?

Anonymkode: 90e9b...31f

• Liker 4
Skrevet

Takk for svar og takk for støtten. Jeg har ikke flørtet tilbake med han og ble egentlig først klar over dette nå nylig.

Det er jo mulig at han heller ikke er «seriøs» med flørten sin, men at han kanskje bare vil ha bekreftelse på at han er attraktiv. Men han legger opp til at vi skal være alene sammen, så jeg vet ikke hvor uskyldig det da kan være heller.  Nå når jeg har blitt klar over det, så syntes jeg det har vært veldig nyttig å skrive her. Da får jeg perspektiv på det, så det ikke får lov til å utvikle seg til noe som kan gjøre forholdet mellom barn og familier og hele pakka surt i lange tider. Nå har barnet deres glemt noen saker hos oss, og barnet vårt har også glemt vottene sine hos dem. Hvem av disse foreldrene melder jeg nå angående de gjenglemte sakene? Jeg har som sagt til nå ikke vært i kontakt med kona hans om dette før. Det har bare vært han jeg har utvekslet meldinger med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...