AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 om noen tar kontakt eller svarer på storien din, og du svarer tilbake. Så stilles det et spørsmål og jeg brsarer. Vedkommende sender smileys. Er da meldingestråden avsluttet eller bør jeg skrive noe mer? Jeg vil ike virke helt snål . Dette er en fyr jeg liker veldig godt men jeg syns det er vanskelig å "vite" når jeg ikke skal skrive mer. Er også redd han føler seg plagsom, fordi jeg ikke responderer. Anonymkode: 707cd...835
Sykkelkopp Skrevet 20. september 2017 #2 Skrevet 20. september 2017 Du svarte bare på et spørsmål uten å innlede til noe mer samtale? Du virker ikke spesielt interessert
-Balder- Skrevet 20. september 2017 #3 Skrevet 20. september 2017 15 hours ago, AnonymBruker said: om noen tar kontakt eller svarer på storien din, og du svarer tilbake. Så stilles det et spørsmål og jeg brsarer. Vedkommende sender smileys. Er da meldingestråden avsluttet eller bør jeg skrive noe mer? Jeg vil ike virke helt snål . Dette er en fyr jeg liker veldig godt men jeg syns det er vanskelig å "vite" når jeg ikke skal skrive mer. Er også redd han føler seg plagsom, fordi jeg ikke responderer. Anonymkode: 707cd...835 Om du er fjortis (noe det høres ut som du er) er det bare å fylle opp siden med smileys frem og tilbake.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 3 timer siden, -Balder- skrev: Om du er fjortis (noe det høres ut som du er) er det bare å fylle opp siden med smileys frem og tilbake. Vi er i slutten av 20 årene Anonymkode: 707cd...835
-Balder- Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi er i slutten av 20 årene Anonymkode: 707cd...835 Det er bare flaut...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, -Balder- skrev: Det er bare flaut... Det var han som sendte smileys da. Og gan svarte med 4 smileys. Jeg svarte ikke på den. Fordi jeg ikke visste ha jeg skulle svare. Anonymkode: 707cd...835
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Du må da stille spørsmål tilbake! Anonymkode: affea...c80 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 Enig med de andre her. Samtalen går ikke videre med mindre du spør om noe tilbake! Anonymkode: 722f7...809
Sirah Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var han som sendte smileys da. Og gan svarte med 4 smileys. Jeg svarte ikke på den. Fordi jeg ikke visste ha jeg skulle svare. Anonymkode: 707cd...835 Du kunne jo svart med et spørsmål? Har du sett den filmen vi snakket om foresten? F.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå