AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg leter etter et brettspill for voksne. Det må helst ikke være så mye tekst, fordi vi snakker forskjellige språk. Vi spiller vanligvis rummycube som bare krever matematikkunskaper og ikke norskkunskaper. Jeg setter stor pris på tips. Takk på forhånd! Anonymkode: db3a6...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Del Skrevet 19. september 2017 backgammon domino go dam mancala mah jongg Anonymkode: 96532...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Del Skrevet 19. september 2017 Det må ikke være matematikk altså. TS Anonymkode: db3a6...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Del Skrevet 19. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: backgammon domino go dam mancala mah jongg Anonymkode: 96532...db0 Tusen takk!!! Anonymkode: db3a6...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #5 Del Skrevet 19. september 2017 Risk. Ingen tekst, bare kast terning og slå ut hverandres spillere. Har du ikke flere spillere er du ute, den som sitter igjen med spillere over hele brettet har vunnet (kort fortalt) Dette er et spill som går på både taktikk og flaks, men det kan ta noen timer. Anonymkode: 0d928...e2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 19. september 2017 #6 Del Skrevet 19. september 2017 Sequence :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 19. september 2017 #7 Del Skrevet 19. september 2017 Ekstremt mange av brettspillene for de litt eldre er uansett på engelsk. Noen av mine: Agricola Alehambra Amon-Ra Aqua Romana Are you the traitor? Ark of covenat Battlestar Galactica Cheez geek Cowpoker Dixit Dominon Elfenkoning Elfenland Enigma Fluxx Fresko Gardens of Alhambra Give me the brain Guillotine Munchkin Booty Munchkin Chutulu Munchkin loot Munchkin Quest Palazzo Race for the Galaxy Scotland Yard Settlers Smallworld Spank the monkey Super Munchkin Takenoko The Princes of Florence Ticket to ride Tobago Tokaido Turn'n'taxes Unexploded Cow Union Pasific Ingen av disse har norsk tekst i seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #8 Del Skrevet 21. september 2017 Ticket to ride, risk, fantasi, Scotland yard, monopol, cluedo Anonymkode: e6fb6...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #9 Del Skrevet 22. september 2017 Mange gode er nevnt, men jeg slår et slag for Carcassonne. Anonymkode: 54873...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 22. september 2017 #10 Del Skrevet 22. september 2017 RISK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotellpute09 Skrevet 22. september 2017 #11 Del Skrevet 22. september 2017 Holder med den over her. Sequence er veldig gøy! Brett, kort og chetonger. Om og gjøre å få fem på rad. Vi er fire voksne som pleier å spille dette når vi er sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #12 Del Skrevet 22. september 2017 "Hatt over hatt" får konkurranseinnstinktet igang i min vennegjeng 😂 Anonymkode: 3de97...4ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #13 Del Skrevet 22. september 2017 På 19.9.2017 den 22.53, _popcorn_ skrev: Ekstremt mange av brettspillene for de litt eldre er uansett på engelsk. Noen av mine: Agricola Alehambra Amon-Ra Aqua Romana Are you the traitor? Ark of covenat Battlestar Galactica Cheez geek Cowpoker Dixit Dominon Elfenkoning Elfenland Enigma Fluxx Fresko Gardens of Alhambra Give me the brain Guillotine Munchkin Booty Munchkin Chutulu Munchkin loot Munchkin Quest Palazzo Race for the Galaxy Scotland Yard Settlers Smallworld Spank the monkey Super Munchkin Takenoko The Princes of Florence Ticket to ride Tobago Tokaido Turn'n'taxes Unexploded Cow Union Pasific Ingen av disse har norsk tekst i seg. "Noen" av de...? Du må være over middels boardgamer de luxe? Anonymkode: ae3c7...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå