AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Hvordan kontakte ei på snapchat som du ikke har snakket med på mange måneder? Jeg møtte ei jente på byen for ca ett år siden, vi snakket såvidt litt sammen den kvelden og la hverandre til på snapchat. Vi har ikke snakket/snapet sammen etter den kvelden ute. Jeg har (gjennom hennes My Stories) fått inntrykk av at hun er ei morsom og pen jente, og jeg har lyst til å kontakte henne og evt spørre henne ut på en date etter hvert. Er det noen måte å gjøre det på uten at det blir creepy? Er det best å sende en snap og feks kommentere storien hennes? Eller rett og slett sende henne en snap som innbyr til samtale? Isåfall hva? Takk for hjelp M23 Anonymkode: 99c5e...afd
annebanane Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 (endret) Kontakt direkte - og hugs å minne henne på hvem du er (siden dere ikke har snakket siden den kvelden). Dere har jo allerede hverandre på snap, så er jo ikke creepy. Eller, tillegg: kan være verdt å sjekke om hun også har deg på snap enda da ved å se om du får opp snapscoren hennes. Da er sjansen større for at hun kjenner bedre til deg iallefall. Endret 19. september 2017 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Snap kontakt er noe av det mest useriøse som finnes, så om du tenker på å ta kontakt der så skriv en personlig melding på chat der du rett ut skriver at du liker snappene hennes og har lyst til å møtes, og spør om hun kunne hatt lyst til å møte deg! "Hinting" med å sende snapbilder man håper på svar på kommer man ikke noe sted med. Det er fjortiss og useriøst. Siden dere bare har møtt hverandre 1 gang for ett år siden ville jeg skrevet noe som "Hei! Vet ikke om du husker meg, og dette er kanskje litt rart... Men jeg husker deg godt etter den kvelden vi møttes på *utested*, og jo mer snapper jeg ser av deg jo gladere blir jeg. Alt bra der? Lurte på om du har lyst til å møtes en dag?" Også sende et bilde av deg etterpå. Anonymkode: 24407...115 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå