Gå til innhold

Foreldre som driter i barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil de noen gang angre på det?

Min eks brøt all kontakt med barna etter skilsmissen. Absolutt ingen kontakt.

Jeg synes dette er så vondt på vegne av våre barn. Jeg har hatt ansvar for de helt alene siden bruddet. Barna savner far og spør hvorfor han ikke vil ha noe med de å gjøre. Hva skal jeg svare?? Nå er dette noe år siden.

Han har vært på møter med familievernkontoret sammen med oss og lovet samarbeid. Snakket med psykologene til barna og lovet samarbeid der også. Noe han brøt så for vi gikk fra alle møter

Jeg ønsker at han brenner i helvete. Andre sier at han en dag vil angre, men vil han virkelig det?

Anonymkode: 79054...2b7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er psykopat, neppe. Men er han en vanlig frisk og norsk person så vil han nok det selv om det kanskje tar noen år. Hvem vet. 

Anonymkode: 8973a...374

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil de noen gang angre på det?

Min eks brøt all kontakt med barna etter skilsmissen. Absolutt ingen kontakt.

Jeg synes dette er så vondt på vegne av våre barn. Jeg har hatt ansvar for de helt alene siden bruddet. Barna savner far og spør hvorfor han ikke vil ha noe med de å gjøre. Hva skal jeg svare?? Nå er dette noe år siden.

Han har vært på møter med familievernkontoret sammen med oss og lovet samarbeid. Snakket med psykologene til barna og lovet samarbeid der også. Noe han brøt så for vi gikk fra alle møter

Jeg ønsker at han brenner i helvete. Andre sier at han en dag vil angre, men vil han virkelig det?

Anonymkode: 79054...2b7

Jeg sitter i nesten samme situasjon. Jeg vet ikke om han kommer til å angre. Jeg håper han begynner å angre når det er for sent, og barnet nekter å ha noe med ham å gjøre fordi han stakk. Så kan han selv få kjenne hvordan det er å bli avvist på den måten. 

Jeg hater ham for den sorgen han påfører et uskyldig barn!

Anonymkode: ba43d...922

• Liker 2
Skrevet

Umulig å si.

MIn pappa, fikk ett barn 3 år før meg. Hennes mor kastet han ut under graviditeten, og nektet han å møte babyen, uten noen grunn.  Siden hun i starten nektet det, utviklet han heller ingen følelser for barnet. Så traff han min mor, og de fikk meg. Pappa har vært verdens snillest og beste pappa bestandig. Stilte opp på absolutt alt, jobbet ekstra for å få råd til ferier, og etter jeg ble voksen har har flere ganger hjulpet oss og pusse opp og handle og absolutt alt mulig.

Tilbake sitter min halvsøster og er trist og bitter over aldri og ha hatt en pappa, og føler at hennes far en grusom følelsesløs fyr.... Vi har blitt kjent i voksen alder, og for henne er det vondt å se/høre hvilken fantastisk pappa han er!

men for han eksisterer hun ikke.... Hvis noen spørr hvor mange barn han har, svare han alltid ett. Og han er opptatt av å bruke mest mulig penger på meg og barnebarna nå, så det blir minst mulig igjen til henne å arve.

Så nei, det er slett ikke sikkert han kommer til å angre, det vil tiden vise. Men jeg personlig skønner ikke at det er mulig å ikke bry seg om sine egne barn.

Anonymkode: edf3f...05e

• Liker 1
Skrevet

Det er umulig å svare på å uten å vite mye mer om far, hans personlighet og livssituasjon, og ikke minst hans relasjon til barna før bruddet. 

Nei, jeg tror ikke at foreldre som ikke har kontakt med barna sine angrer seg.  Det kan være tusen grunner for at det ble slik. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...