AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Hei, Jeg er en heterofil mann. Innimellom får jeg en trang til å iføre meg det motsatte kjønns klær. Det har vært en side av meg som jeg ikke har utforsket noe særlig. Har kledd meg ut et par ganger i løpet av livet, én gang i storesøster sine klær og nå nylig i samboeren sine. Jeg kan først huske at jeg følte denne trangen før puberteten. Når jeg innledet samboerskapet fortalte jeg ingenting om det, delvis fordi jeg ikke ville at det skulle definere meg, og delvis fordi jeg håpte at det ble en mindre del av meg med årene. Det siste har altså ikke skjedd. Nå er forholdet der at vi ser en fremtid sammen. Vi er begge 22 år. Vi har vært samboere i tre år og har ikke barn, men det kan jo bli aktuelt en gang. Det er altså på høy tid å fortelle om denne trangen som innimellom melder seg, hvis jeg skulle velge å gjøre det. Hva synes dere? Tusen takk for svar på forhånd! :-) Anonymkode: 76edf...9a5
Virrevirrevapp Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Jeg synes det er en gode ide å fortelle henne om det. 7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Jeg er kanskje ikke representativ, men jeg hadde likt det.... Anonymkode: 39f47...dc7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Var jeg samboer i en slik situasjon hadde jeg ønsket åpenhet fra et så tidlig tidspunkt som mulig. Anonymkode: d00ee...a70 6
Gjest NotNaomi Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Er jo å fortelle det tenker jeg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg selv ville reagert. Jeg liker menn som er litt macho (ikke overdrivelser da). Men jeg ville visst det om kjæresten hadde interesse for det. Men jeg tror ikke jeg hadde taklet det helt. Er ganske "maskulin"(rocka) selv,så hm... men er en forelsket og glad i typen,så får en nye perspektiv da :-)
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #6 Skrevet 19. september 2017 For meg hadde det gjort at jeg hadde stilt meg helt anderledes til forholdet, og akuratt her tenker jeg at det man ikke vet har man ikke vondt av. Hadde jeg vært deg så ville jeg holdt tett om det og prøvd å redusere trangen så mye som mulig, og om det er umulig å holde seg vekke fra så gjør det når hun ikke er hjemme. Om du derimot ønsker å ha det inkludert i livsstilen din og gå slik på gaten og ikke bare foran speilet hjemme så er det viktig at du forteller om det og forklarer hun godt hva det dreier seg om. Det er kanskje frykten for det ukjente som gjør at jeg personlig hadde blitt skremt av det, så forklar hun godt. Anonymkode: 24237...e52 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 Bare si det. Så lenge du ikke tenner på menn, vil gå sånn offentlig, eller la det påvirke forholdet, så ser jeg ikke noe problem i det? Hadde mannen sagt han likte å kle seg opp i klærne mine når han er aleine, så hadde jeg bare syntes det vært artig haha. Elsker man noen så elsker man noen. Men om du har løyet om seksuell legning og fremtidsønsker så er det jo en annen sak. Du er hetro? Men liker å kle deg ut innimellom - kanskje en dag når du føler for det? Hvis det er alt, er er det jo et "ikkeproblem". Anonymkode: fbcbd...b89 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #8 Skrevet 20. september 2017 Neida. Dette er ikke noe du trenger eller må fortelle. Du må ville d i så fall selv. Jeg firteller ikke kjæresten min at jeg mauler nugatti av og til når ingen ser på. Jeg forteller ikke at jeg noen ganger kler jeg meg ut i arb.tøyet hans fordi jeg liker å gå i guttearb.klær Anonymkode: 4df83...167
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 Hei igjen, Takk for gode innspill. Er fortsatt veldig ambivalent. Jeg kommer ikke til å inkludere det i livsstilen min, og heller ikke gå utkledd i offentlighet. Å holde det skjult vil ikke være noe problem. I tillegg, er jeg temmelig sikker på at det ikke faller i god jord hos samboeren. "Det man ikke vet har man ikke vondt av", er høyst aktuelt. På den andre siden er jeg enig i at åpenhet burde tilstrebes. Det er et viktig prinsipp og leveregel. Hun er villig til å satse fremtiden sin på meg. Da burde alle kortene ligge på bordet. Anonymkode: 76edf...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 Jeg vet ikke helt om du MÅ fortelle henne det, men jeg må innrømme at jeg hadde blitt veldig skuffet over at kjæresten min ikke var ærlig med meg om hvem han er. Hvis jeg hadde fått vite noe slikt etter flere år, så hadde jeg følt jeg ikke kjente ham i det hele tatt. Det hadde vært verre enn at han likte dameklær. Men drive å tyvlåne din kjærestes klær bør du hvertfall slutte med straks. Mulig jeg er sprø altså, men det hadde absolutt ikke falt i god jord hos meg. Er over middels opptatt av klær, og jeg bruker mye penger på det - og mine klær er MINE. Vanskelig å bortforklare da, hvis noe blir ødelagt, eller du ødelegger fasongen på noe eller skitner til. Med mindre du og kjæresten har samme mål overalt (lite sannsynlig) er det jo en sjanse for at ting blir stekt på feil sted osv. For ikke å snakke om at jeg hadde blitt gal om noen styrte i klesskapet mitt og nektet for det etterpå. Det er som regel lett å se at noe er brettet annerledes, etc. Kjøp dine egne kvinneklær! Anonymkode: 0be40...a74 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #11 Skrevet 20. september 2017 Etter et bittert samlivsbrudd i nabolaget gikk kona ut å fortalte om sin ex-manns dameklær-fetish. Husk at forholdet deres ikke nødvendigvis varer evig. Da kan hun kanskje bruke dette mot deg. Anonymkode: 62636...6f9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #12 Skrevet 20. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter et bittert samlivsbrudd i nabolaget gikk kona ut å fortalte om sin ex-manns dameklær-fetish. Husk at forholdet deres ikke nødvendigvis varer evig. Da kan hun kanskje bruke dette mot deg. Anonymkode: 62636...6f9 Hvorfor var hun så bitter, da? Han hadde neppe forfalt henne om det på første daten. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen, Takk for gode innspill. Er fortsatt veldig ambivalent. Jeg kommer ikke til å inkludere det i livsstilen min, og heller ikke gå utkledd i offentlighet. Å holde det skjult vil ikke være noe problem. I tillegg, er jeg temmelig sikker på at det ikke faller i god jord hos samboeren. "Det man ikke vet har man ikke vondt av", er høyst aktuelt. På den andre siden er jeg enig i at åpenhet burde tilstrebes. Det er et viktig prinsipp og leveregel. Hun er villig til å satse fremtiden sin på meg. Da burde alle kortene ligge på bordet. Anonymkode: 76edf...9a5 Bare husk at hvis du legger opp til noe sånt, så er det nesten garantert at hun skjuler sine hemmeligheter for deg også, eller lar være å utforske ting selv. Er det sånn du vil ha det? Anonymkode: b88b3...f36
Trolltunge Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 Hadde ikke gjort meg noe. Tror til og med at jeg hadde likt det, som en variasjon, og noe vi delte, så lenge det var av og til, og innenfor huset. Ikke alle reagerer slik, så tror kanskje jeg diskret ville ha spurt litt om temaet først. Kjent på temperaturen, ved å høre hva hun mener om slik og slik. Vevd det inn i ulike scenarier. Personlig synes jeg slikt er rimelig uskyldig. Kan tenke meg langt verre ting å måtte forholde seg til. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 Om jeg skal være helt ærlig hadde det nok gjort at jeg hadde sett helt annerledes på mannen, jeg hadde prøvd å akseptere det, men vet ikke om jeg hadde klart det dessverre. Så for meg hadde det nok vært starten på slutten av forholdet. Noe som i grunn er bra, for du vil ikke være sammen med en som egentlig ikke vil være sammen med det som er deg. Jeg ville anbefalt å si det, men gjør det klart at hun ikke trenger å være en del av det. Det kan godt hende hun er mye mer liberal enn meg når det kommer til slikt, og til og med synes det er helt greit eller liker det. Anonymkode: bb641...8b2
Hedy Lamarr Skrevet 20. september 2017 #15 Skrevet 20. september 2017 Jeg ville ønsket å vite det, om det gjaldt min kjære, og det hadde ikke gjort meg noe heller. Hvorfor tror du det ikke vil falle i god jord hos henne, Ts?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #16 Skrevet 20. september 2017 Jeg synes ikke det er noen stor sak, sånn i utgangspunktet. Men jeg ville derimot oppleve mangel på åpenhet og tillit som et desto større problem, om samboeren unnlot å fortelle og det likevel kom for en dag. En samboer har krav på å vite hvem h*n lever sammen med, og kanskje skal starte familie med. Før man er såpass etablert at en slik hemmelighet vil kunne ødelegge for barna også. Anonymkode: d00ee...a70
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #17 Skrevet 20. september 2017 Med mindre du kun gjør dette hvis hun er på ferie utenbys, så tipper jeg det på et eller annet tidspunkt vil komme frem. Sånne ting har en tendens til det Hvis du da ikke har fortalt det, hadde det for meg vært et mye større tillitsbrudd enn om du hadde sagt det i utgangspunktet. Anonymkode: c44f5...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #18 Skrevet 20. september 2017 Du er vel strengt tatt ikke helt heterofil hvis du liker å kle deg som kvinne? Anonymkode: 9f481...97b
WubWub Skrevet 20. september 2017 #19 Skrevet 20. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er vel strengt tatt ikke helt heterofil hvis du liker å kle deg som kvinne? Anonymkode: 9f481...97b Om han liker kvinner og ikke menn så er han jo strengt tatt helt hetrofil. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #20 Skrevet 20. september 2017 2 timer siden, Amawhatsnot skrev: Jeg ville ønsket å vite det, om det gjaldt min kjære, og det hadde ikke gjort meg noe heller. Hvorfor tror du det ikke vil falle i god jord hos henne, Ts? Hei, Takk for svar. Det er et godt spørsmål du stiller. Jeg kan egentlig ikke peke på noe konkret. Det dreier seg om en magefølelse. Anonymkode: 76edf...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå