Gjest Lea Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Jeg får denne feilmeldingen når jeg skal åpne eller legge til et vedlegg i Outlook: Microsoft Outlook Can’t create file: navn.doc. Right-click the folder you want to create the file in, and then click Properties om the shortcut menu to check your permissions for the folder. Har ikke rørt innstillingene og har prøvd det som står i feilmeldingen. (PC-en min er virusfri og jeg har kjørt Ad-Aware. ) Og det er ikke interessant å bytte e-postprogram av diverse grunner. Bruker som regel web-mail til andre ting. Noen som vet noe om denne feilmeldingen og hvordan jeg får den bort?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Du har lukket word-dokumentet?
Gjest Lea Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Jada.. og når jeg skal åpne et vedlegg som kommer på e-post skjer det samme. Får ikke åpnet og ikke lagret. Så da er det bare å videresende til en annen e-postadresse, slik at jeg får lagret det fra webmail e.l.
Gjest Lea Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 XP Home. Men jeg tviler på at dette har noe med operativsystemet å gjøre. Jeg har norsk operativsystem og engelsk MS Office. Ettersom feilmeldingen er på engelsk og det står Outlook på den, så tok jeg det for gitt at det var noe galt med Outlook (eller Office).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå