Gå til innhold

"Jeg er ikke så flink til å vise følelser" ... skal det liksom være en god unnskyldning ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en gutt sier at han ikke er så flink til å vise følelser -.- skal/ er det liksom en "god grunn" til å ikke vise at han liker deg og er interessert? Hvordan skal man håndtere dette og hva kan man forvente? Han jeg driver å møter sier at han ikke er så god på å vise følelser. Han bor ca 40 min fra meg. Han ringer meg aldri. Han sender meg aldri melding. Det er det som regel jeg som må gjøre først. Har hendt noen få ganger at han sender melding først, men det er kun noen få ganger. Og når han først sender melding, så skriver han aldri at han savner meg eller bare sender melding for å høre hvordan dagen min har vært eller hva jeg gjør. Og når vi møtes (som til nå bare har vært hjemme og på kveldstid) så snakker vi bare litt sånn random og har sex. Så hva er dette tegn på? Hva kan jeg forvente? Er han bare ikke interessert eller har han liksom en "god unnskyldning" fordi han ikke er så flink til å vise følelser ? -.- Han må da klare å vise det på en eller annen måte ...? 

Anonymkode: a04bf...713

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en gutt sier at han ikke er så flink til å vise følelser -.- skal/ er det liksom en "god grunn" til å ikke vise at han liker deg og er interessert? Hvordan skal man håndtere dette og hva kan man forvente? Han jeg driver å møter sier at han ikke er så god på å vise følelser. Han bor ca 40 min fra meg. Han ringer meg aldri. Han sender meg aldri melding. Det er det som regel jeg som må gjøre først. Har hendt noen få ganger at han sender melding først, men det er kun noen få ganger. Og når han først sender melding, så skriver han aldri at han savner meg eller bare sender melding for å høre hvordan dagen min har vært eller hva jeg gjør. Og når vi møtes (som til nå bare har vært hjemme og på kveldstid) så snakker vi bare litt sånn random og har sex. Så hva er dette tegn på? Hva kan jeg forvente? Er han bare ikke interessert eller har han liksom en "god unnskyldning" fordi han ikke er så flink til å vise følelser ? -.- Han må da klare å vise det på en eller annen måte ...? 

Vel, hva tror du?

Anonymkode: 377a7...edb

• Liker 6
Skrevet

Uavhengig om han er flink til å vise følelser eller ei virker han ikke spesielt interessert i å være i et seriøst forhold med deg. 

Anonymkode: 280c0...394

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hva tror du?

Anonymkode: 377a7...edb

Ikke vet jeg. For jeg har spurt han før og da har han bare sagt at jeg ikke skal bekymre meg for det. Men det er litt vanskelig å ikke bekymre seg når han ikke viser det og nesten aldri har tid til å møtes. Eller vi møtes kanskje ca 1 gang i uka .... og sender melding 1 eller 2 ganger i uka Max. 

-TS

Skrevet

Han liker å ha sex med deg, men har ikke følelser for deg. 

Vil ikke innrømme dette til deg, fordi da lager du drama og slutter å ha sex med han. 

Så enkelt er det faktisk. 

Anonymkode: f209a...099

• Liker 7
Skrevet

Min erfaring er at menn som sier det, er ikke gode på å vise følelser, men de er til syvende og sist heller ikke så veldig interesserte i deg uansett. Har vært borti 3-4 sånne og samme ulla alle sammen. Syntes det er koselig med jentekontakt og oppmerksomhet, sex og noen å bry seg om, men vil ikke få noen for nært på seg fordi det medfører for mye ansvar og forpliktelser. 

Nåværende kjæreste sa før vi datet at han ikke pleide å kysse jenter bare for å nusse, og ikke var flink til å vise følelser. Når vi ble forelsket og han i følge han selv innså at det var jeg som var sjelevennen hans så kysset han på meg hele tiden og var en storromantisk kar. 

Anonymkode: fb39e...a6d

• Liker 4
Gjest boblebrist
Skrevet

Menn som "ikke er så flink til å vise følelser" blir veldig flink til å vise følelser når følelsene faktisk er der, eller om de av en eller annen grunn innser at de kommer til å miste deg om de ikke prøver hardere. Det er iallefall min erfaring. Jeg hadde ikke brukt mer tid på dette om jeg var deg.

Skrevet

Jeg synes det er forskjell på vise følelser og å vise interesse. Jeg kan synes det er vanskelig å uttrykke følelser overfor de jeg dater før jeg blir ordentlig kjent med dem. Men hvis jeg er interessert, synes jeg ikke det er vanskelig å sende en melding og spørre hvordan dagen har vært eller ta kontakt på andre måter.

Min erfaring med den situasjonen du er i, er at det ene og alene går på lite interesse hos mannen. Dessverre 🙁

Anonymkode: c87ef...b6b

• Liker 4
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg synes du godt kan si at du ikke er komfortabel med at han viser så lite følelser. "Hvis det er slik det kommer til å være er vi kanskje ikke rette for hverandre". Det er noe du fint kan si. Hvis han virkelig liker deg sender han en ekstra melding eller to i uken. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Gratulerer, du har en pulevenn

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er forskjell på vise følelser og å vise interesse. Jeg kan synes det er vanskelig å uttrykke følelser overfor de jeg dater før jeg blir ordentlig kjent med dem. Men hvis jeg er interessert, synes jeg ikke det er vanskelig å sende en melding og spørre hvordan dagen har vært eller ta kontakt på andre måter.

Min erfaring med den situasjonen du er i, er at det ene og alene går på lite interesse hos mannen. Dessverre 🙁

Anonymkode: c87ef...b6b

Veldig godt og nyansert svar! 

Anonymkode: 7b62e...bc2

Skrevet

Han er bare ute etter sex. Synd du ikke har tatt tegnene tidligere.

Anonymkode: aeb1b...b37

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare ute etter sex. Synd du ikke har tatt tegnene tidligere.

Anonymkode: aeb1b...b37

Jeg tok tegnene tidlig. Jeg tenker på det hele tiden. Men siden jeg liker han så godt så har jeg ikke gitt opp. Jeg går rundt og håper, samtidig som jeg hele tiden har i bakhodet at det KAN være at det bare er sex han vil ha. 

-TS

Skrevet

Du er deg, og jeg er som typen din. Vi kan føle det samme men har forskjellig behov for oppmerksomhet/bekreftelse. Det betyr ikke at det er noe annet galt enn at dere ikke passer sammen.

Anonymkode: 088d3...3c5

Skrevet

Jeg dater en som synes det er vanskelig å vise følelser,men merker veldig godt at han er intressert. 

Han ringer meg nesten hver dag,og sender noen meldinger/snapper gjennom dagen. 

Men har sier ikke ofte hva han føler for meg,men hvis jeg spør hva han tenker så sier han det.

Og ligger jeg å holder rundt han så vil han ikke jeg skal slippe,så skjønner jo at han liker nærheten.

måten han ser på meg er også ganske avslørende😉

Anonymkode: 58e03...9ee

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en som synes det er vanskelig å vise følelser,men merker veldig godt at han er intressert. 

Han ringer meg nesten hver dag,og sender noen meldinger/snapper gjennom dagen. 

Men har sier ikke ofte hva han føler for meg,men hvis jeg spør hva han tenker så sier han det.

Og ligger jeg å holder rundt han så vil han ikke jeg skal slippe,så skjønner jo at han liker nærheten.

måten han ser på meg er også ganske avslørende😉

Ja, ikke sant? Så det er jo ingen god unnskyldning. De som ikke er så flinke til å vise følelser klarer også å sende meldinger og ringe osv. 

-TS 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant? Så det er jo ingen god unnskyldning. De som ikke er så flinke til å vise følelser klarer også å sende meldinger og ringe osv. 

-TS 

Helt klart! Er jo ikke å vise følelser det å ringe å sende meldinger vell? 

Vise følelser er jo noe helt annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...