Gjest Krøll & Knot Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Bare en oppfordring til alle damer: Når han skal trenge inn i dere og ikke treffer "innertier" på første forsøk så vær så snill å slapp av. Å bøye seg fram og røske tak i lemmet og prøve å styre det inn er utrolig turn off, nesten litt nedverdigene for oss gutta. For det første så skal det fryktelig mye til før den smetter inn i feil hull, så det skal dere ikke engste dere for. For det andre så blir vinkelen litt vanskelig når dere bøyer dere fram. For det tredje så kan det hende junior ikke er tilstrekkelig stiv til å skli rett inn og da er det siste vi trenger en grafsende hånd som prøver å dytte sakene inn. Og til sist: Hvis det blir litt fomling så tenk på det som trening til neste gang. Ikke alle er like der nede.....
Gjest Melk Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Jøss, snakker du altså på vegne av 2,25 mill menn?
Gjest Krøll & Knot Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Jøss' date=' snakker du altså på vegne av 2,25 mill menn?[/quote'] Nei, jeg snakker på vegne av 2,25 milliarder menn.
Gjest kjekkas Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Bare en oppfordring til alle damer: For det tredje så kan det hende junior ikke er tilstrekkelig stiv til å skli rett inn og da er det siste vi trenger en grafsende hånd som prøver å dytte sakene inn. Og til sist: Hvis det blir litt fomling så tenk på det som trening til neste gang. Ikke alle er like der nede..... :o jøss ! så rart .. har du hatt sex ???? noen gang .. det er jo helt himmelsk at jentene tar tak i sakene ved penetrering - du mener vel motsatt en oppfordring til jentene om å ta mere tak ...
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 For det første så skal det fryktelig mye til før den smetter inn i feil hull, så det skal dere ikke engste dere for. Flertallet i min vennegjeng mener du tar fullstendig feil der,............
Gjest Kaffegjesten Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Clea: Flertallet i min vennegjeng mener du tar fullstendig feil der,............ Dette er akkurat slike tema jeg diskuterer med mine venner. Egentlig er det litt løgn, det er i kantinen på jobben slikt blir diskutert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå