AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Mannen min kjører til trening 3 dager i uka+kamp 1 gang i uka. Hver vei er det ca 40 km + ca 5-10 km for å plukke opp andre som ikke har bil. Finnes det en oversikt over hvor mye man bør kreve i kjøregodtgjørelse? Bare i bom blir det ca 1000 kr pr måned + diesel og slitasje Anonymkode: b2ddd...bbc
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Hvor lenge har han drevet med denne "samkjøringen" ? Om dette er de samme som kjører sammen hver gang, med slike avstander og utgifter, syns jeg egentlig det er rart at ikke de andre har tilbudt seg å betale. Om de ikke tar initiativ selv, må nok mannen din gi beskjed selv. Kunne kanskje de som sitter på (hvis det er de samme), betale for bompenger ? Det er jo en sum som er enkel å regne ut. Anonymkode: 1f967...40c
Gjest Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Når bilen brukes i arbeid er vel den vanlige kjøregodtgjørelse 4,10 kr pr kilometer, evt 3,50 om det er skattefritt, også er det gjerne 1 kr pr passasjer.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Veldig sært hvis de som sitter på ikke har tilbudt seg å betale. Jeg syns det er mer enn fair at de som sitter på betaler 500 kr hver i måneden hvis utgiftene er så store Anonymkode: 572a5...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå