AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Hvordan var din første date med en ny person? - Hva gjorde dere? - holdt dere hender? -kysset dere? -avtalte dere å møtes eller ny date eller med det samme? Anonymkode: bf595...cdc
meeeg9 Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Møtte ham en gang på jobb. Så ble det date. Jeg skulle akkurat til å spørre ham om å møtes, men han rakk å spørre meg først. Vi var hos ham og chillet, pratet og det var gøy. Vi kysset mot slutten av daten. Han spurte meg om å møtes, og det ville jeg. Men så ble jeg usikker, og nå tror jeg at jeg kommer til å sende ham en melding om at han kan lage andre planer til helgen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Peppes pizza. Kjedelig, formell , men mye bedre inntrykk og voksent enn fylla dates. Vi fortsatte å treffes og jeg ble storm forelsket etter ca 3 date. Vi har vært sammen i 3 år nå Anonymkode: 2d272...49e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #4 Skrevet 21. september 2017 Vi møttes og gikk en tur etter å ha chattet på Tinder i 3-4 dager. Vi holdt ikke hender eller kysset, men det ble en klem når vi møttes, og en når vi skiltes. Gikk og pratet om alt mellom himmel og jord, tida fløy. Faktisk husker jeg ikke helt når vi avtalte neste date, tror vel ikke vi sa noe om det på daten, heller på melding rett etterpå, men husker at jeg dro derfra med en tydelig følelse av at HAN skal jeg møte igjen! Og det ble ny dat 4 dager senere (gikk ut og spiste). Og vi fortsatte å date i 2 mnd (gjennom ferien) før hverdagen kom og vi fant ut at vi var altfor forskjellige til å få det til å fungere. Anonymkode: cc1cb...122
Inwe Skrevet 21. september 2017 #5 Skrevet 21. september 2017 Vi hadde kun avtalt date på tinder så visste ingenting om hverandre. Vi dro å spiste på en pizzarestaurant han hadde vært på flere ganger før. Så gikk vi rundt i byen og drakk øl på forskjellige steder til det stengte kl 03:00. Holdt ikke hender eller kysset ute. Han ble med meg hjem da han ikke kom seg hjem (bodde i en annen by). Der kysset vi, holdt hender og hadde sex. Han ble hos meg til langt på dag dagen etter. Avtalte ikke ny date der og da, men jeg sendte melding og takket for en koselig kveld og sa jeg gjerne ville gjenta det. Det ville han også. Datet i 4 mnd og nå har vi vært samboere et år. Og han har innrømmet i ettertid at han hadde sovested i byen, men han var i utgangspunktet kun ute etter sex.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #6 Skrevet 21. september 2017 -Møttes i byen, tuslet rundt og tullet og snakket. Spiste is, så på forskjellige greier osv. -Holdt ikke hender, men hadde kroppskontakt. Tok på hverandre, han la armen rundt meg når vi satt på en benk, hei/hade klemmer osv. -Ikke noe kyss. Jeg liker ikke kysse noen på første date, må føle jeg kjenner personen litt mer. Etter date to kysset vi i bilen etter han hadde kjørt meg hjem. Sex hadde vi på 10 date tror jeg. -Snakket om at vi måtte møtes igjen og ting vi måtte gjøre, men avtalte ikke ny konkret date på selve daten. Han spurte senere samme dag om jeg ville treffes igjen på Søndag (og med noe spesifikt vi skulle gjøre sammen som jeg ikke vil skrive her). Anonymkode: 11e21...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå