AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Noen her som gjør det? Har funnet meg en fin rute og tenker gjennomføre den minst 3 ganger i uken. Bruker minst 1 time og 15 min da jeg er treg, men kommer da godt opp i rundt 21000 skritt på en dag og er fornøyd med det😊 og hvilke endringer merker dere løpere på kroppen; Blir hele kroppen strammere av løping? Anonymkode: 1e955...d31
marsiglia Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 jeg gjør det samme. 11-16 km. Deilig med en fin løpetur nå når det begynner å bli kaldt. Jogger i skog/ulendt terreng med litt ned/oppover bakker for å spare på knærne.
OPIgirl Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Foreslår at du varierer både løypa og antall kilometer. Ellers kan du ikke regne med særlig framgang. Variasjon er stikkordet. Du bør også variere treningen også. Trene noe annet i tillegg til løping. Hele kroppen blir ikke strammere av løping. Da må du ned i fettprosent og trene styrke.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 12 minutter siden, OPIgirl skrev: Foreslår at du varierer både løypa og antall kilometer. Ellers kan du ikke regne med særlig framgang. Det er ikke alle som er opptatt av "framgang" med løpingen. Jeg er en av de som løper den samme løypa, 11 km eller 14 km hvis jeg tar en litt annen vei, 2-3 ganger i uken. For meg handler det om å komme seg ut i naturen, bruke kroppen og nyte løpingen. Jeg har blitt litt raskere på det året jeg har holdt på, men det er ikke poenget for min del. Har ikke tenkt å delta i noe løp, og er ikke så opptatt av tid og prestasjon. TS - jeg har fått litt mer muskler i beina av løpingen, men ikke blitt noe strammere ellers. Anonymkode: 2816c...62e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Bare ikke begynn rett på 3x13 km i uka hvis du ikke har jogget en del før, det er faktisk en del kilometer på en uke. Husk alltid å øke mengden gradvis for å unngå belastningsskader. Anonymkode: d2986...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå