AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Hvordan vet man at vannkopper egentlig har tørket inn? Er det når det er skorpe på at de har tørket? Jeg har ringt tre ganger til legestasjonen her om vannkopper alt og tør ærlig talt ikke ringe flere ganger for å spørre om ENDA en ting. Anonymkode: eca5e...a05
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Når de ikke er væskefylte lengre, når de har fått skorpe. Jeg synes ikke det var så vanskelig å vurdere, så godt forskjell på de som hadde væske/var tørket inn. Anonymkode: 26da5...34e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Alle vannkoppene må jo ikke få skorpe heller. Anonymkode: 26da5...34e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 http://www.lommelegen.no/artikkel/12-spørsmål-og-svar-om-vannkopper Vannkopper er tørket inn når blemmene er borte og skorper har fallt av. Søker du på google så finner du rikelig med vannkoppelinker. Anonymkode: ac73f...abe
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Jeg fant mange linker men få som sier noe annet enn "når de har tørket" Anonymkode: eca5e...a05
Ulrikke Skrevet 19. september 2017 #6 Skrevet 19. september 2017 De har tørket når det ikke er "vann" i dem lenger. Noen får skorpe, andre bare "forsvinner"... Er det "blemme" på dem, har de ikke tørket, men de må ikke nødvendigvis ha tydelig skorpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå