Gå til innhold

Hvilken foundation til moden (?) hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det moden når man er 35? Jeg må i alle fall ha noe annet enn da jeg var 18. Det må være en foundation som kan dekke over den røde undertonen jeg har i huden. 

Anonymkode: 01416...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel ann på hva slags hud man har. 

Men må bli noe med grønne pigmenter vel? Evnt en primer med grønt for å nøytralisere det røde. 

Anonymkode: b12ff...352

Skrevet

En CC-krem (color correcting) kan kanskje fungere bra, denne typen kremer jevner ut fargeforskjeller i huden uten å være alt for dekkende. Gode CC-kremer er f.eks. denne, denne og denne.

Skrevet

Jeg elsker Ole Henriksen sin CC krem, gir masse fukt og dekker endel. Bare synd den ikke finnes i lyse nyanser, så det er kun om sommeren jeg kan bruke min. 

Skrevet

Jeg har fet hud og er 40. Bruker bb krem fra maybelline mot fet hud. Dekker rød hud utmerket. I tillegg bruker jeg loose settingpudder fra makeupmekka. Da får jeg perfekt hud.

Anonymkode: 28b72...f1f

Skrevet

Armani maestro fusion er bra til moden hud. Den er lett, dekker bra og legger seg ikke i rynker. Ellers er este lauder double wear en gjenganger.  Dekker alt, holder lenge og ser naturlig ut. 

Anonymkode: cb910...155

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Teint vissionnaire fra Lancome, og er midt i førtiåra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...