AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Min lille har hatt mye problemer med søvn. Helt siden hun var nyfødt. Sov bare 20-30 min I gangen. Dette ble bedre da vi kuttet til 1 dagslur ved 12 mnd. Siden da har hun sovet 1.5-2 t og likevel godt om natta. Men siste 5 dagene er hun tilbake til å sove 30 min. Og hun er ikke uthvilt når hun våkner. Hjelper ikke å sitte med henne å prøve å få henne til å sove lenger. Noen tips? Stort sett sover hun fra 18.45 - 07.00 med en eller to små oppvåkninger. Brukte å legge henne 11.30 og hun sov til 1. Siste to dagene har jeg lagt henne 12. Ingen forskjell, fortsatt bare 30 min. Anonymkode: 70026...7b4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Ja... Vil vel si dette er veldig normalt 🙂 Syntes du har veldig flaks jeg da, hun sover jo masse på natta! Ikke alle på den alderen som vil sove lenger på dagen. De begynner bli store. Kan jo også hende det er tenner eller lignende som gjør at hun våkner før. Ingen vet. Men helt normalt er det hvertfall. Anonymkode: a27d9...835
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Hva gjør dere på morgen, før den legginga? Vet ikke om det har noe å si for dere, men min sover lengre, og sovner enklere, hvis vi har vært ute på tur på formiddagen. Da legger han seg kl 12, etter å ha spist lunsj, og kan sove 1-2 timer. Gjør det fortsatt og han er tre, men var sånn helt fra ett år. Ingen tur, ingen søvn. Anonymkode: d703e...d1e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Samme her, men min har akkurat fylt ett år. Jeg selv sluttet å sove om dagen når jeg akkurat hadde passert ett år.... ikke akkurat oppløftende å tenke på, for jeg liker den pausen midt på dagen hvor jeg kan spise lunch i fred og ro. Vet ikke hva annet du kan gjøre enn å prøve å " slite ut" ungen for formiddagsluren. Anonymkode: 4c172...fff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå