AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Var inne på en lysforretning, som også selger fine interiørting. Dyrt i forhold til nille, europris. Kjøpte en vase. Satt ned fra 595 til 295. Passet min stil. Har stått med blomster i 2 dager. Skulle bytte vann og klippe stilker, så ser jeg det stygge merket i bordet. Får det ikke vekk. Eks terakotta blomsterpotter vet jeg kan "lekke" og sette merker, så de kjøper jeg skåler til, men det skal det ikke være nødvendig med vase? Anonymkode: a76cf...d8f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Hva er vasen laget av? Anonymkode: 5d3de...9c6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Noen vaser er faktisk laget i materialer som ikke holder på vann. Og da er det meningen at man skal plassere en glassvase inni den føstnevnte vasen... Anonymkode: 5d3de...9c6 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen vaser er faktisk laget i materialer som ikke holder på vann. Og da er det meningen at man skal plassere en glassvase inni den føstnevnte vasen... Anonymkode: 5d3de...9c6 Ps. Dette burde den butikkselgeren ha opplyst om, dersom vasen ikke er merket med at den ikke tåler vann... Anonymkode: 5d3de...9c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå