Gå til innhold

Mensen sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det før?

Anonymkode: 83af0...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 37414...729

Skrevet

Har hatt det, kommer ikke til å ha det igjen. 

Skrevet

Hvordan er det? Hva innebærer det?

Skrevet

Det innebærer kun penetrering med et håndkle under stumpen og en dusj etterpå.... Eller tror du at det er mer eksotisk enn som så?

Blod størkner etterhvert og kan gjøre det sårt.

Anonymkode: 7a631...8a8

• Liker 2
Skrevet

Jeg og kjæresten min pleier å ha sex når jeg har mensen. Kommer btw litt an på hvor mye jeg blør, men hvis det er litt blod så tar vi bare på kondom og evt håndkle under. Så dusjer vi etterpå. Begge synes dette går helt fint

Anonymkode: 85b85...516

Skrevet

Ja, men bare fordi vi var veldig nødne. Slitsomt og ikke særlig praktisk.

Skrevet
1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Ja, men bare fordi vi var veldig nødne. Slitsomt og ikke særlig praktisk.

Hva mener du med nødne?

Skrevet

Kun gjort det med han jeg dater. Hjelper nok at han jobber i helsevesenet :P 

Han brydde seg ikke om at jeg hadde mensen (men var selvsagt mer forsiktig og veldig grei, og ville være sikker på at det var ok for meg), og med et håndkle og en dusj var det ingen problem. Mer sensitivt for meg, så tok det litt rolig, men det kommer nok til å skje igjen. Ikke avskrekkende.

Anonymkode: a8281...72d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med nødne?

Vi var så kåte at vi bare måtte, blod eller ikke blod. Men til vanlig unngår vi det.

Skrevet
3 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Vi var så kåte at vi bare måtte, blod eller ikke blod. Men til vanlig unngår vi det.

Er det ekstra deilig?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ekstra deilig?

Nei, heller mindre godt, siden det er plaskvått av blod og blir fort sår. Så unngår det som sagt! 

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Er jenta kåt nok over litt tid (så lenge jeg gjør jobben riktig under forplay) så blør hun minimalt. Sleng et håndkle under og evt hopp i dusjen/vask kuken etterpå.

Våre seksuelle behov stopper jo ikke opp bare fordi kroppen gjør det som er naturlig for den.

Skrevet

Jeg og mannen har det. Dusjer og setter inn en tampong. Han elsker å slikke..... etter en runde eller to med oral, fjernes tampongen og vi har samleie. 

Anonymkode: 4a8f6...50f

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har det. Dusjer og setter inn en tampong. Han elsker å slikke..... etter en runde eller to med oral, fjernes tampongen og vi har samleie. 

Får man fortsatt orgasme da?

Skrevet

Ja, første gang jeg hadde sex med ny kjæreste og aller første gangen jeg hadde sex uten kondom..

Skrevet
På 19.9.2017 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Får man fortsatt orgasme da?

Av oral? Eller av samleiet? Hvorfor/hvordan skulle mensen kunne forhindre orgasme?

Skrevet

Ja. Sexen er helt lik. Behøver ikke legge håndkle under siden jeg ikke blør så mye.

Anonymkode: 00e45...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...