Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i slutten av 20-årene og studerer et veldig sosialt studie på en liten plass. Vi er en stor klasse og mange kommer rett fra vgs. Sliter med å finne noen som er mer som meg og rolig type. Mange i klassen er opptatt av festing og gjør ting jeg ikke er interessert i.  Synes det er vanskelig å få kontakt med andre når nesten alle har noen å være sammen med. Synes det er sosialt krevende å være på skolen med så mange å forholde meg til. Jeg har bestemt meg for å ikke fullføre studie da det ikke passer meg og evt ta noen emner som fjernstudent før jeg flytter igjen. Men har fortsatt lyst å bli kjent med noen. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre. 

Anonymkode: 1592c...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ikke du har valgt å avslutte studiet fordi du er for svak? Vet du hvor "uten ekte venner" jeg har vært ila hele mitt liv? Dette har ført til at jeg  ALDRI har  vært avhengig av noen. Jeg har gått igjennom opp og nedgang uten noen faste venner ved meg. Jeg har nådd suksess uten noens støtte. Jeg har gjennom alle lunsjpausene frem til siste året på vgs spist alene. men da jeg gikk på høgskolen spiste jeg lunsj med noen nesten hver dag. bekjente. kollekvier. koselige middagsstunder på sene kvelder og lunsjmåltider midt på dagen. 

Alt i alt sitter jeg nå igjen med mange bekjente. Og få venner. Men ingen ekte gode venner som virkelig matcher min personlighet, som virkelig har samme interesser som meg, som jeg ikke kan lese av på trynene dems at de ikke blir glade på mine vegne. Jeg kan derimot se en gnist av sjalusi fra dem. Og det er ikke slike venner jeg fortjener å ha. Ikke etter alle disse årene. 

I tillegg til det er jeg også en som ikke drikker eller "fester". Men jeg er vill og energisk. Og de som kjenner meg vet det. 

Så ja. Nå har jeg fått drømmejobben! ;) Så ta vare på ditt merkevare, ta vare på din personlighet, utvikle deg, lær nye ting, ha interesser, vær snill og karismatisk, vær kul, og du vil komme laangt :) 

Anonymkode: 7d167...574

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper ikke du har valgt å avslutte studiet fordi du er for svak? Vet du hvor "uten ekte venner" jeg har vært ila hele mitt liv? Dette har ført til at jeg  ALDRI har  vært avhengig av noen. Jeg har gått igjennom opp og nedgang uten noen faste venner ved meg. Jeg har nådd suksess uten noens støtte. Jeg har gjennom alle lunsjpausene frem til siste året på vgs spist alene. men da jeg gikk på høgskolen spiste jeg lunsj med noen nesten hver dag. bekjente. kollekvier. koselige middagsstunder på sene kvelder og lunsjmåltider midt på dagen. 

Alt i alt sitter jeg nå igjen med mange bekjente. Og få venner. Men ingen ekte gode venner som virkelig matcher min personlighet, som virkelig har samme interesser som meg, som jeg ikke kan lese av på trynene dems at de ikke blir glade på mine vegne. Jeg kan derimot se en gnist av sjalusi fra dem. Og det er ikke slike venner jeg fortjener å ha. Ikke etter alle disse årene. 

I tillegg til det er jeg også en som ikke drikker eller "fester". Men jeg er vill og energisk. Og de som kjenner meg vet det. 

Så ja. Nå har jeg fått drømmejobben! ;) Så ta vare på ditt merkevare, ta vare på din personlighet, utvikle deg, lær nye ting, ha interesser, vær snill og karismatisk, vær kul, og du vil komme laangt :) 

Anonymkode: 7d167...574

enig i denne

Skrevet

Hvor bor du? evt. hva studerer du? ikke gi opp...

Anonymkode: b8485...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...