Attpåklatt'n Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Nå har jeg vært kvalm og svimmel i tre dager....HELE dagen! To-tre dager til jeg skal ha mensen. Og så lurer jeg på...hva er det kroppen min tuller med nå da!? Kan man få så klare symptomer før man kan teste? Dette har jeg ikke opplevd før😳
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 I noen tilfeller kan man få det. Jeg hadde så mange symptomer i dagene før jeg planla å teste. Den mnd jeg ikke planla å teste derimot hadde jeg ingen symptomer og endte opp med en positiv test gitt. Så for meg kom symptomene senere. Noen opplever dem tidlig. Anonymkode: ed38e...a75
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Veldig få opplever kvalme så tidlig.. Er ofte innbilning i prøveprosessen.. Kvalmen kommer ofte fra uke 6-7 og noen tilfelder i uke 5. Man blir gal av prøveperioden! Vi prøvde lenge og jeg kjente ting hver mnd noen dager før mensen. Men da jeg ble gravid skjønte jeg hvor tullete jeg hadde vært med å kjenne etter ting! Når symptomene kom etter hvert merket jeg stor forskjell på ekte graviditetssymptomer og "tulle" symptomer.. Anonymkode: 8e44c...533
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Jeg er gravid nå, og føler nesten ingentingAnonymkode: e5f61...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå